A drogéria felhívja a figyelmet arra, hogy
a nyereményjátékhoz nincs köze, és kéri az üzenetek címzettjeit, hogy ne reagáljanak az SMS-ekre, ne adjanak meg személyes adatokat.
Közzétesszük a vállalat állásfoglalását az esettel kapcsolatban:
„Nyereményjátékainkat kizárólag hivatalos kommunikációs csatornáinkon hirdetjük meg, és bonyolítjuk le: hivatalos közösségi média csatornáinkon (Facebook vagy Instagram), az active beauty print és online magazinban, üzleteinkben megrendezett játékok keretében vagy a dm.hu/nyeremenyjatek vagy a dm-egyuttegymasert.hu weboldalakon. SMS alapú nyereményjátékokat nem szervezünk." – hívta fel a figyelmet Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
A drogérialánc az eset kapcsán külön cikkben foglalta össze, hogyan tudjuk felismerni és elkerülni a hamis nyereményjátékokat. Ez ide kattintva érthető el.