A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNPásztor Flóra
14:05VívásYun-Jia Zhang-Flora Pasztor
HUNFucsovics Márton
14:45TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNAndrásfi Tibor
15:05VívásGrabiel Lugo-Tibor Andrasfi
HUNSiklósi Gergely
15:30VívásNeisser Loyola-Gergely Siklosi
HUNMarozsán Fábián
15:45TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNPupp Réka
16:50CselgáncsGefen Primo-Reka Pupp
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Megmutatjuk, mennyiért vásároltak közvetlen értékesítőktől a magyarok

üzletemberek, kézfogás
Business associates shaking hands during meeting
Vágólapra másolva!
Továbbra is szívesen vásárolnak közvetlen értékesítőktől a magyarok, tavaly csaknem 60 milliárd forintos forgalommal zárt a szektor, ami 12 százalékos bővülést jelent az egy évvel korábbihoz képest – derül ki a hazai direkt kereskedelmi iparág szakmai szervezete, a Közvetlen Értékesítők Szövetsége (DSA) 2018-as összegzéséből.
Vágólapra másolva!

A tájékoztatás szerint Magyarországon – a globális és európai tendenciákkal összhangban – a wellness termékek és étrend-kiegészítők (57 százalék), valamint a szépségápolási termékek (22 százalék) a legkelendőbbek a direkt értékesítési csatornákon, a harmadik legnépszerűbb a háztartási cikkek (9 százalék) kategóriája.

Illusztráció Forrás: AFP/PhotoAlto/Frédéric Cirou/Altopress

A Közvetlen Értékesítők Szövetsége Világszervezetének (WFDSA) elemzése szerint

tavaly új rekord született a közvetlen értékesítésben,

2018-at az eddigi legnagyobb, 192,9 milliárd dolláros globális forgalommal és bővülő, 118 milliós értékesítői létszámmal zárta az ágazat.

A legnagyobb piac Ázsia, amely a teljes forgalom 46 százalékát adja, a második Észak- és Dél-Amerika 32 százalékkal. Európa a harmadik legnagyobb közvetlen értékesítési piac 21 százalékos részesedéssel, az összforgalom 2018-ban 33,3 milliárd eurót ért el.

Európa három legforgalmasabb piaca Németország 14,8 milliárd eurós, Franciaország 4,5 milliárd eurós és Nagy-Britannia 2,9 milliárd eurós forgalommal.

Az értékesítők összlétszáma világszerte 118,4 millió, Európában 14,3 millióan foglalkoznak közvetlen értékesítéssel.

Világszerte 74, Európában 78 százalék a nők aránya.

A DSA-nak Magyarországon jelenleg 11 tagcége van: Amway Hungaria Marketing Kft., Flavon Group Kereskedelmi Kft., Forever Living Products, Herbalife Hungary Kft., LR Health & Beauty, NeoLife International Kft., Nu Skin Enterprises Magyarország Kft., Oriflame Hungary Kft., Sunrider Hungary Kft., Tiens Hungary Kft. és a Zepter International Ungarn Kft.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!