A GVH megállapította, hogy a Telemarketing International Kft. és anyavállalata, a Mediashop GmbH
tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg a „Starlyf Fast Heater" hősugárzó készülék népszerűsítésekor.
A vizsgálatban feltártak alapján ugyanis a reklámokban:
A GVH egyetemlegesen 125 millió forint bírság megfizetésére kötelezte a két céget, valamint eltiltotta őket a további jogsértéstől.
A hatóság a bírság kiszabásakor figyelembe vette többek között, hogy az érintett reklámok jelentős forgalmat generáltak, a Telemarketing International Kft. pedig visszaeső jogsértőnek bizonyult.
A Hivatal jelentős (több mint 100 milliós) bírságcsökkentő tényezőként tekintett ugyanakkor arra, hogy a vállalkozások beismerték a jogsértést, és vállalták a gazdasági versenyre vonatkozó jogszabályok és normák követését elősegítő ún. megfelelési program kidolgozását és bevezetését.
A GVH által előírt megfelelési intézkedések végrehajtása részeként a cégek külső jogi tanácsadó bevonásával elemzik tevékenységeik (különösen televíziós hirdetéseik) versenyjogi kockázatait, magatartási kódexet és eljárásrendet készítenek reklámjaik előzetes vizsgálatára, és ezek alkalmazására ki is képezik munkatársaikat.