Az Avon, Natura, The Body Shop és az Aesop egyesülése jelentősen megnöveli a többmárkás, több értékesítési csatornás vállalatcsoport lefedettségét, amely vezető szerepet játszik a közvetlen értékesítésben, hiszen
világszerte több mint 200 millió fogyasztó
részére biztosítja több ikonikus márka és szépségipari termék elérhetőséget nap mint nap.
A Natura &Co továbbra is vezető szerepet fog betölteni a közvetlen értékesítésben -történjen akár online, akár offline módon, a több mint 6,3 millió tanácsadóval és képviselővel rendelkező Avon és a Natura márkáknak köszönhetően.
A vállalatcsoport – a több mint 3 ezer üzlet és a hatékony digitális jelenlét révén – erős piaci pozícióra tesz szert a kiskereskedelemben. A Natura &Co összevont éves bruttó árbevétele várhatóan meghaladja majd a 10 milliárd dollárt. Emellett
több mint 40 ezer munkavállalóval,
kulcsfontosságú termékkategóriákat lefedő széles és egymást kiegészítő termékportfólióval, száz országon átívelő globális jelenléttel rendelkezik.
„A Natura nemrégiben ünnepelte fennállásának 50. évfordulóját és mivel is kezdhetnénk jobban történelmünknek ezt az új fejezetét, minthogy az Avont üdvözöljük a családunkban. Összeköt bennünket a közös vízió és a szépség- illetve az emberi kapcsolatok iránti szenvedélyünk. Együtt még erőteljesebben tudunk fellépni jó ügyek érdekében, hogy közösen egy igazságosabb és szebb világot hozhassunk létre" – nyilatkozta Luiz Seabra, a Natura &Co társalapítója.
Elkötelezett vállalatként a Natura &Co olyan ügyek támogatását is felvállalja, mint a nők helyzetének javítása, a
klímaválság elleni küzdelem,
állatkísérlet-mentes termékek, illetve a helyi közösségekkel való szoros kapcsolat kialakítása. Ezek mindegyike a vállalat azon szemléletét erősíti, miszerint a pozitív társadalmi, gazdasági és környezeti hatások jobb üzleti működést is eredményezhetnek.