A francia vállalat továbbra is optimista az idei évi bevételeivel kapcsolatban, mivel a most közzétett utolsó negyedéves eredményei meghaladták a várakozásokat. Hasonlóan versenytársaihoz a cég elmondta, hogy
az ilyen jellegű intézkedések elengedhetetlenek egy olyan járvány idején, ami kiürítette a bevásárlóközpontokat és bevásárló utcákat Kínában.
A forgalom és az értékesítés hirtelen csökkenését látjuk Kínában"
– mondta Francois-Henri Pinault elnök, hozzátéve, hogy az üzletek, amik nyitva maradnak, például Hongkongban, rövidebb nyitva tartással üzemelnek, továbbá a cég óvintézkedéseket tesz dolgozóinak védelmében, így a tömegközlekedés helyett a dolgozók taxival közlekednek.
Az elnök elmondta, hogy a piac erőteljes fellendülésére számit az egészségügyi vészhelyzet megszűnte után, és ennek megfelelően a vállalat növeli marketingkiadásait az év második felében.
Az olasz Moncler kabátgyártó szerint a héten a kínai üzletekben vásárlók száma 80 százalékkal esett vissza, míg a Pandora ékszercég szerint az ország üzleti tevékenysége gyakorlatilag leállt.
A Kering árbevételének 34 százalékát az ázsiai és csendes óceáni térség adja.
A cégcsoport árbevétele októbertől decemberig 13,8 százalékkal 4,36 milliárd euróra növekedett. A vállalat részvénye a bejelentés után 3,5 százalékkal emelkedett.