A reprezentatív felmérés szerint az amerikaiak 38 százaléka semmilyen körülmény között nem vásárolna Corona sört, 14 százalékuk pedig nyilvános helyen nem rendelne ebből a márkájú sörből.
Mindkét esetben a válaszadók összekötötték a Corona márkájú sört és a koronavírust, pedig erre semmi okuk nem volt a hasonló elnevezést leszámítva.
Ronn Torossian, a felmérést végző 5WPR alapítója szerint ez komoly hatással lehet a sörgyártóra, amely ráadásul most készül piacra dobni saját seltzer-ét (szóda és alkohol, valamilyen ízesítéssel párosítva), amelynek marketing kampányába több mint 40 millió dollárt öltek.
A felmérésből az is kiderül, hogy a megkérdezettek 16 százaléka nem tudja eldönteni, hogy a Corona és a koronavírus kapcsolatban állnak-e.
Ehhez társul az is, hogy februárban óriásit ugrott a Corona sör iránti Google keresések száma, azóta azonban csillapodott a pánik. Ennek ellenére úgy tűnik még mindig sokan hiszik azt tévesen, hogy a márka és a járvány között bármilyen kapcsolat van.