Riasztott a Lidl, a nevével megtéveszthetik a vásárlóit

Lidl
A logo is pictured on a sign outside a Lidl supermarket store in London on September 26, 2016. - Aldi UK announced on Monday that it will invest Ł300 million ($389 million, 346 million euros) to revamp its stores over the next three years. Aldi and its German rival Lidl have boomed in Britain, grabbing market share from traditional supermarkets Asda, Morrison, Sainsbury's and Tesco, as customers tightened their belts to save cash. (Photo by Daniel Leal-Olivas / AFP)
Vágólapra másolva!
A Lidl az egyik közösségimédia-felületen tette közzé figyelmeztetését.
Vágólapra másolva!

Az áruházlánc azt írja, hogy nevével visszaélve keresnek tesztelőket, aminek során valószínűsíthetően adatokat is kérnek a gyanútlan jelentkezőktől.

A diszkontlánc azt kéri vásárlóitól, legyenek figyelmesek, és ne dőljenek be a rászedésnek.

Illusztráció Forrás: AFP/Daniel Leal-Olivas

A Lidl ezt írta figyelmeztetésében:

"Kedves Követőink! Szeretnénk felhívni a figyelmeteket arra, hogy a képen látható, Facebookon terjesztett hirdetés nem a Lidl által lett meghirdetve. Aktuális kampányainkról és akcióinkról kizárólag a Lidl Magyarország hivatalos felületein adunk tájékoztatást. Kérjük, hogy személyes adataitok védelme érdekében ne nyissátok meg és ne adjátok meg személyes adataitokat. Köszönjük!"

Az áruházlánc eredeti bejegyzése ide kattintva érhető el.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!