Az online eladások sokat segítettek a sörgyártóknak, ez pedig áprilisban különösen megmutatkozott az Egyesült Államokban, hiszen háromszor annyian vásároltak online alkoholt, mint tették azt februárban.
A sör eladások 16 százalékkal emelkedtek meg májusban, de hasonló trend már hetek óta megfigyelhető.
A legnagyobb nyertesei a járványnak a Corona, a Busch Light, a Michelob Ultra, a Miller Light és a Coors Light, vagyis elmondható, hogy az amerikaiak javarészt a szénhidrát-csökkentett light söröket részesítik előnyben a járvány alatt is.
Szintén megfigyelhető volt, hogy a vásárlók a nagyobb márkák irányába mozdultak el,
a karantén alatt kevesen kísérleteznek szívesen, ezért a fogyasztók biztosra mennek és olyan söröket vesznek, amelyeket már ismernek. Az is megváltozott, hogy miként vesznek söröket. Mivel lehetőség szerint kevesebbet járnak boltba az emberek, ezért előtérbe kerültek a nagyobb, 24,30,36 üveges kiszerelések.