A Kantar felügyelete alatt a WPP hirdetési csoport megbízásából a BrandZ közzétette a márkaértékek rangsorát. Az évenkénti összesítés
a világ száz legértékesebb márkáját rangsorolja
piaci értékük és fogyasztói kutatások alapján.
Míg a koronavírus-kitörésről szóló hírek márciusban negatívan befolyásolták a tőzsdei mozgást, az olyan online vállalkozások, mint az Amazon részvényeinek ára emelkedett, mivel az üzletek bezártak és mindenki házhoz szállíttatott..
Ugyan a lezárások miatt a fogyasztók körében rendkívüli módon megugrott a házhozszállítás,
az Amazon logisztikai rendszere jól működött, és ez tovább növelte a márka erősségét.
Azoknak a márkáknak nőtt meg igazán az értéke, amelyek lehetővé tették az emberek számára, hogy digitális eszközökkel kényelmesen elérjék őket – olvasható a Kantar jelentésében.
A vállalkozások ma már megértik, hogy mennyire fontosak a befektetések a márkaépítésbe, hiszen ezek segítségével válnak erősebbé és rugalmasabbá"
– nyilatkozta a BrandZ elnöke, David Roth.
A listán szereplő száz márka teljes értéke meghaladja az 5 ezermilliárd dollárt, a 2019-es összeállításhoz képest ez mintegy hat százalékos növekedést jelent.