A Főtávnál mostantól megszűnik a hibaelhárítási tevékenységekre vonatkozó korlátozás, vagyis a társaság szakemberei immár a lakásokban is végeznek munkát. A közszolgáltatási feladatokon kívül eső más műszaki szolgáltatásokat a kapacitások függvényében látja el a vállalat.
A nyári időszakban, a fűtési idény lezárultával esedékes ürítések és visszatöltések terén korábban bevezetett rendkívüli intézkedések ugyancsak módosulnak, a megrendelőlap személyes helyszíni átvételére ismét lesz lehetőség.
A gördülékenyebb ügyintézés érdekében a Főtáv javasolja, hogy a dokumentumokat a megszokott úton juttassák el a társasághoz. Az ürítésre-töltésre vonatkozó igényeket továbbra is a szabad kapacitások függvényében, előre egyeztetett időpontban teljesíti a vállalat. A díjmentes ürítéseket a Főtáv augusztus 1-ig ütemezetten végzi el.
A regisztrált képviselők internetes ügyfélszolgálaton is leadhatják igényüket, a telefonos ügyfélszolgálaton pedig a +36 1 700 7000-es telefonszámon, de a kitöltött megrendelőlap a fotav@fotav.hu e-mail címre, a +36 1 206 1545-ös fax számra vagy a 1509 Bp., Pf. 9. postacímre is megküldhető, illetve leadható a személyes ügyfélszolgálati irodákban. Telefonos megrendelés esetén, a munkavégzés megkezdése előtt szintén szükséges a kitöltött és aláírt nyomtatvány megküldése.
A Főtáv Zrt. munkatársai minden megrendelés esetében telefonon keresztül felveszik a kapcsolatot a megrendelővel, és egyeztetik a munkálat időpontját. Emiatt kiemelt fontosságú, hogy a munkálatok szervezése vagy ürítés esetén a lakók tájékoztatása előtt várják meg az időpont-egyeztetést.
Az ürítés és a visszatöltés időpontját érdemes a társasházon belül összehangolni, a munkálatok pontos időpontjáról pedig a lakóközösség a közös képviselőtől tájékozódhat.
Az így ürített épület esetében javasolt, hogy a közös képviselő vezessen listát azon ingatlanokról, ahol munkálatokat végeztek, mert időpont-módosulás esetén így könnyebb lehet az érintett lakók tájékoztatása.
A Főtáv Zrt. egyúttal felhívja a figyelmet, hogy a személyes ügyintézéshez érdemes az online időpontfoglalás lehetőségét használni, ami jelentősen csökkenti az ügyintézési időt.