Bartlett elmondta, hogy a pólók, ingek és blúzok eladásai az utóbbi időben ugrottak meg, viszont a nadrágok, és szoknyák forgalmában nem történt változás.
Az alelnök szerint ez azért lehetséges, mert a koronavírus-járvány miatt sokan otthonról dolgoznak, és akik videohívások segítségével kommunikálnak cégükkel és munkatársaikkal, azok főleg deréktól felfelé akarnak jól kinézni.
Ez csak egy újabb példa arra, hogy a járvány miként változtatta meg a Walmart vásárlóinak életét"
– mondta Bartlett, hozzátéve, hogy amint az emberek megszokják ezt az új életmódot, és igény van rá, az áruházlánc alkalmazkodni fog az új elvárásokhoz.
Bartlett elmondta, hogy összességében a Walmart növelte eladásait:
az áruházakban megnőtt a kereslet a védőeszközök, fertőtlenítők és kézi tisztítószerek iránt,
eztután nagy mennyiségben vásároltak fel élelmiszert az emberek. Az alelnök szerint azonban a lakosság számára is egyre nyilvánvalóbb, hogy nem lesz fennakadás az élelmiszerellátásban.
Az 57 éve alapított kiskereskedelmi vállalat több mint 11 ezer boltot, áruházat üzemeltet világszerte, és mintegy 2,2 millió munkavállalót foglalkoztat, éves bevétele pedig meghaladja a 523 milliárd dollárt.