A GRÁNIT Bank digitális bankként eddig is kiemelt feladatának tekintette, hogy ügyfelei a pénzügyeiket minél szélesebb körben fizikai jelenlét nélkül, otthonukból intézhessék. A mostani helyzetben azonban nemcsak a lakosság számára, de a vállalkozásoknak is hasonló megoldásokat kíván biztosítani - írja Origóhoz eljuttatott közleményében a pénzintézet.
A hazai kis- és középvállalkozások, lakossági ügyfelek kiszolgálását, hitelezését a bank 10 éves megalapítása óta kiemelt feladatának tekinti, és a digitális csatornákon keresztül az eddigiekben is gyorsan és rugalmasan szolgálta ki több tízezer ügyfelét, beleértve a kis- és középvállalkozásokat is.
A pénzintézet jelentős szerepet vállalt a korábbi NHP programokban is, és most is várja a vállalkozások jelentkezését.
„A Magyar Nemzeti Bank legújabb hitelkonstrukciója, az NHP Hajrá előnyös feltételekkel, hosszú távon, 20 évig fix kamatozású és kedvező áron elérhető forrást biztosít a kis- és középvállalkozások részére, aminek rendkívül fontos szerepe lehet a gazdaság támogatásában. Digitális bankként elsődleges feladatnak tekintjük a vállalkozások színvonalas kiszolgálását, a hiteligénylési folyamat egyszerűsítését és gyorsítását, amely a jelenlegi pandémiás időszakban az egészség védelmét is biztosítja.
Ezért döntöttünk úgy, hogy digitalizáljuk az NHP Hajrá igénylésének folyamatát, amely a munkatársaimnak köszönhetően egy rendkívül szoros ütemű fejlesztés eredményeképpen mától elérhető"
– tájékoztatott Hegedüs Éva, GRÁNIT Bank elnök-vezérigazgatója.
Az új online felülettel új dimenziót nyit a bank a vállalati hitelezésben is:
a vállalkozók minden információt megkapnak az új termékkel kapcsolatban, saját maguk elvégezhetik az előszűrést, majd néhány kattintással feltölthetik online a hitelbírálathoz szükséges adatokat és dokumentumokat.
A pénzintézet legújabb digitális fejlesztésével így is segíti a koronavírus negatív gazdasági hatásainak mérséklését és a gazdaság válságot követő újraindítását.