A társaság célja, hogy jelenlegi mobiltelefon-ügyfélkörét az ugródeszkaként használja leendő e-kereskedelmi részlegének.
Ambani vállalata, a JioMart, komoly kihívást jelenthet India jelenlegi online kiskereskedelmi óriásai számára.
A JioMart jelenleg
ingyenes és gyors kézbesítést vállalt több mint 50 ezer élelmiszeripari termékre.
A riválisokkal ellentétben a JioMart a helyi üzleteket egy alkalmazáson keresztül köti össze az ügyfelekkel, és nem a termékek raktározása és kiszállítása a fő feladata.
India online élelmiszerbolti piaca még gyerekcipőben áll – a becslések szerint évente 870 millió dollár értékben rendel online élelmiszereket a lakosság 0,15 százaléka.
Ugyanakkor az elemzők szerint 2023-ra az ágazat éves bevétele elérheti a 14,5 milliárd dollárt is.
Az ázsiai ország e-kereskedelmi szektorában olyan amerikai vállalatok is próbálják megvetni a lábukat, mint az Amazon vagy a Flipkart, ami a Walmart tulajdonában van.
Valamint több indiai versenytárs is sikerese az online kiskereskedelem piacán, legismertebbek a Big Basket és a Grofers.
A Reliance Industries távközlési hálózata, a Jio – ami az ország második legnagyobb vállalata az ágazatban – több mint 360 millió előfizetővel rendelkezik, továbbá saját kiskereskedelmi boltokat is üzemeltet a 1,3 milliárdos lakosú országban.