Míg az Egyesült Államokban a McDonald's híreségekkel próbálja a már létező termékeit reklámozni, addig Dániában az ország egyik legelismertebb kulináris zsenijével, Paul Cunningham, két Michelin-csillagos séffel együttműködve mutatott be egy, csúcskategóriás hamburgert. Az ajánlat csak korlátozott időre szólt, de elsöprő népszerűsége miatt néhány hét alatt, még a promóciós időszak vége előtt elfogyott.
A hatalmas siker miatt a hamburger jelenleg Dániában sem érhető el, de a gyorsétteremlánc megígérte, hogy a termék hamarosan visszatér az ország gyorséttermeibe.
Az angol születésű séf 2012 óta büszkélkedhet két Michelin-csillaggal, mindemellett saját Henne Kirkeby Kro nevű éttermének főszakácsa Dánia nyugati részén. Alkotása a Homestyle Bearnaise nevet kapta, mivel Béarnaise mártással szolgálják fel.
A hamburger 100 százalék marhahúsból, a szószból, pálcikaszerű burgonyából, füstölt hagymapüréből, sült hagymából, salátából és olvasztott sajtból áll.
Az együttműködést azonban nem mindenki fogadta izgatottan, Paul Cunningham döntése kulináris körökben vitát váltott ki. A Robb Report beszámolója szerint Christian Puglisi elismert séf a gyorsétteremmel kötött partnerséget „értékárulásként" jellemezte.
A McDonald's világszerte sokféle hasonló ötlettel áll elő, hogy népszerűsítse ételeit. Az Origo tavaly decemberben megírta, hogy minden idők legbizarrabb hamburgerét alkotta meg a vállalat, mivel az összetevők között a csokis keksz és a vagdalthús szerepelt.