Túlszárnyalta az elemzői várakozásokat a legnépszerűbb társkereső applikációnak számító Tinder anyacége. A Match Group az első negyedévben 668 millió dolláros bevételt ért el, ami meghaladta ez elemzők által várt 650,7 millió dollárt, és 23 százalékos növekedésnek számított a megelőző év azonos időszakához képest – írja a Reuters.
A vállalat bevételét elsősorban a Tinder hajtotta, noha a céghez más platformok is tartoznak.
A Tinder bevételei 18 százalékkal nőttek, az előfizetők számának 15 százalékos növekedése mellett.
A cég egyéb márkái összesen 30 százalékos bevételnövekedést produkáltak.
A Match egy felhasználóra lebontott bevétele 9 százalékkal bővült, míg a teljes előfizetői szám 12 százalékkal 11,1 millióra erősödött.
A profit oldalán a cég egy részvényre eső nyeresége 0,57 dollár volt, ami 0,17 dollárral meghaladta az elemzői várakozást.
Az eredmények hírére a társaság részvényárfolyama 6 százalékkal emelkedett az amerikai zárás utáni kereskedés során. A befektetői lelkesedést azonban az is fűtötte, hogy a menedzsment igen erős nyárra készül.
Az előrejelzésük szerint ugyanis a második negyedéves bevétel 680-690 millió dollár között lehet, ami 22-24 százalékkal haladná meg a megelőző év azonos időszakában mért teljesítményt – ráadásul lenyomná az elemzők által várt 678,8 millió dolláros szintet is.
A Match Group vezérigazgatója, Shar Dubey kiemelte, ahogy közelít a nyár, és a világon egyre többen lesznek beoltva, arra lehet számítani, hogy sokan aktívabbak lesznek a társkeresés területén.
Ez pedig a cégnek is igen jó hír.
Dubey azonban hozzátette, felkészültek arra is, hogy globálisan egyenetlenül alakulnak majd a járványügyi korlátozások lazításai. Vagyis valószínűleg lesznek olyan régiók, ahol a talpra állás lassabb lesz.