Az index egyebek mellett főleg a cég tisztaságát, mobilalkalmazásának megbízhatóságát, a minőséget és a személyzet segítőkészségét értékelte. Sajtóközleményük szerint
a Chick-fil-A immár a hetedik egymást követő évben biztosította be az első helyet,
annak ellenére, hogy a vásárlói elégedettségi pontszámuk a tavalyi 84 százalékról 1 százalékkal csökkent. Az iparági standard ügyfél-elégedettségi értékelés 78 pont maradt.
A Domino's 80-as pontszámmal végzett az élen a pizzák terén. A KFC és a Starbucks holtversenyben 79, a Panera Bread, a Pizza Hut és az ACSI-listán újonnan szereplő Five Guys pedig 78 pontot ért el.
A Subway 5 százalékkal visszaesett, és ezzel a szendvicslánc az éves lista aljára került.
A McDonald's 70 ponttal az utolsó helyen végzett.
A kisebb, teljes körű szolgáltatást nyújtó éttermek kategóriája az első helyen végzett, ahol a vásárlói elégedettség 1 százalékkal 81 pontra emelkedett. A LongHorn Steakhouse, az Olive Garden és a Texas Roadhouse holtversenyben a második helyen végzett 80-as pontszámmal.
Az emberek lassan kezdik újra élvezni az éttermekbe való beülést, de ne becsüljük le a kényelem értékét sem"
- mondta David VanAmburg, az ACSI ügyvezető igazgatója ugyanebben a sajtóközleményben.
"A világjárvány idején belekóstolhattunk abba, hogy milyen érzés, ha kedvenc éttermeinkből az ételt egyenesen az ajtónkhoz szállítják. És most, hogy megszoktuk ezt a szolgáltatást, nincs visszaút. Az éttermeknek továbbra is biztosítaniuk kell a vásárlóik számára azokat a lehetőségeket, amelyeket az elmúlt másfél évben megszoktak."