Jövőre megnyílhatnak az USA-ban Rihanna első fehérneműboltjai. A Savage X Fenty márka marketing és dizájn vezetője, Christiane Pendarvis ugyanis egy interjúban közölte, 2022-ben már láthatók lesznek a fehérneműk fizikai üzletekben is.
Pendarvis azt nem árulta el, hol tervezik megnyitni az üzleteket – írja a Business Insider.
Azt azonban hozzátette, hogy a terveik szerint a jövőben Európában is nyitnának majd boltokat.
A Savage X Fenty eddig is próbálkozott már úgynevezett pop-up boltokkal, de eddig főként online értékesítettek. A pop-up kiskereskedelem egyébként azt jelenti, hogy egy cég rövid távon értékesít egy-egy fizikai helyszínen, vagyis lényegében néhány napra vagy hétre telepítik ki egy helyszínre a fizikai eladást.
Rihanna márkájának döntése pedig azt is jelenti, hogy a Savage X Fenty nyíltan versenyre kel a legendás Victoria's Secret fehérneműmárkával. Ennek van is üzleti racionalitása,
ugyanis a Savage X Fenty kifejezetten az inkluzivitásra épít a termékeivel, vagyis arra, hogy a lehető legszélesebb körben érjenek el vásárlókat.
A Victoria's Secretet pedig sokáig érte az a kritika, hogy épp ez az inkluzivitás hiányzik a termékeiből – noha a cég az elmúlt időszakban igyekezett szélesíteni a kínálatát, és épp idén kezdték el teljesen átalakítani a márka profilját.
Mindazonáltal a Savage X Fenty még így is nagy fába vágja a fejszéjét. A Victoria's Secret ugyanis jelenleg az USA-ban és Kanadában 871 fizikai üzlettel rendelkezik.