A Netflix újabb gigantikus költekezést jelentett be

Paris Games Week 2017 : Day Three At Porte De Versailles In Paris
PARIS, FRANCE - NOVEMBER 02: Netflix logo is displayed during the 'Paris Games Week' on November 02, 2017 in Paris, France. Netflix is an American company offering streaming movies and TV series on the Internet. 'Paris Games Week' is an international trade fair for video games and runs from November 01 to November 5, 2017. (Photo by Chesnot/Getty Images)
Vágólapra másolva!
A Netflix csütörtökön jelentette be, hogy újabb 500 millió dollárt tervez költeni idén saját filmek és sorozatok gyártására Dél-Koreában. Az amerikai streaming szolgáltató ezzel szélesítené a jelenlétét az egyre fontosabb ázsiai piacon.
Vágólapra másolva!

Dél-koreai filmkészítők és sztárok gyűrűjében jelentette be a Netflix Szöulban, hogy összesen 500 millió dollárt költene saját tartalmak gyártására az országban – írja a CNBC. A vállalat emellett hozzátette, a tavalyi év végén 3,8 millió előfizetője volt Dél-Koreában.

A Netflix egyébként 2015 és 2020 között 700 millió dollárt költött arra, hogy megvesse a lábát az egyre fontosabb dél-koreai piacon.

A fizikai beruházások mellett a streaming szolgáltató koreai tartalmak forgalmazási jogát is megszerezte, illetve több mint 80 saját sorozattal és filmmel állt elő – beleértve a nemzetközileg is sikeres Kingdom (A királyság titkai) című sorozatot, melyet Kim Eun-hee készített.

Tovább terjeszkedik Ázsiában a Netflix Forrás: AFP/Anadolu Agency/Aytac Unal

A Netflix tartalomgyártásért felelős vezetője, Ted Sarandos kiemelte, az elmúlt két évben látható volt, hogy a világ egyre jobban megszerette a dél-koreai tartalmakat, melyek globálisan is népszerűek voltak a platformon. Hozzátette, a cég elkötelezett a dél-koreai piaccal kapcsolatban, és folytatni fogják az együttműködést a helyi alkotókkal.

A kaliforniai székhelyű streaming óriás egyébként az elmúlt években kiemelt figyelmet fordított az egész ázsiai térségre.

A régióban ugyanis még bőven tudja növelni az előfizetőinek számát, ami komoly növekedési potenciált jelent a cégnek – elsősorban Dél-Koreában, Indiában, illetve az egész délkelet-ázsiai térségben.

A Netflix 2016 óta több mint 200 ázsiai filmet és sorozatot gyártott. Tavaly decemberben pedig több mint 25 millió előfizetője volt a cégnek az ázsiai csendes-óceáni térségben – a globálisan több mint 200 millió előfizető mellett.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!