A dokumentumok szerint a Victoria's Secret virtuális javakként jegyeztetett be ruházati cikkeket, fehérneműket és lábbeliket, hogy azokat bemutatni és értékesíteni lehessen a metaverzumban.
A vállalat ezen túlmenően „virtuális árukat tartalmazó kiskereskedelmi bolti szolgáltatásokat" és a „szórakoztató szolgáltatásokat"is bejegyeztetett, például képeket, videókat is védjegyé tettek, amelyeket virtuális divatbemutatókon lesznek láthatók.
A Victoria's Secret olyan nagy márkák közé tartozik, mint a Nike és az Adidas, amelyek szabadalmakat nyújtottak be márkájuk védelmére a metaverzumban, és a szakértők szerint a márkák bölcsen cselekszenek, ha felfedezik az online térben rejlő lehetőségeket, ahelyett, hogy a pálya szélén ülnének és elszalasztanák az éveken belül nagyot robbanó üzleti modellt.
A Retail Prophet nevű iparági weboldal alapítója egy tavalyi blogbejegyzésében úgy fogalmazott:
Az intelligens márkák valóban vásárolnak virtuális ingatlanokat, és olyan építőket bérelnek fel, akik fejlesztik a márkajelenlétüket ahhoz, hogy a digitális és fizikai termékeket is lehessen árulni majd azoknak a fogyasztóknak, akik világok között osztják meg idejüket. A lemaradó márkák és szervezetek a való világban ragadnak majd, és ami még rosszabb, abban a gettóban, amelyvé az örökölt internet válik."
Az Origo is beszámolt róla, hogy az Egyesült Államok és a világ egyik legismertebb fehérnemű márkája, illetve divatháza tavaly nyáron bejelentette, hogy szakít az eddigi hagyományával és leválltja a feltűnően csinos modelljeit (akiket a márka és közönsége egyszerűen „Angyaloknak" hívott).
Habár a Victoria's Secret azóta közölte, hogy a jövőben valamilyen formában vissza szeretné hozni a divatbemutatókat, de azt nem erősítette meg, hogy ez hogyan fog kinézni és mikor fog megtörténni.
Nem sietünk bejelenteni, hogy ez mikor lesz, vagy hogyan lesz... de az elkövetkező években újra fogjuk definiálni a show-t, hogy az kulturálisan releváns legyen"
– mondta Martin Waters vezérigazgató a befektetőknek tartott prezentációjában.