A logó gyakorlatilag egy adott vállalat vizuális ábrázolása, amelyekkel növelhető a vásárlók száma, ha pedig még meg is hökkentő, akkor könnyebben felidézhető marad. Szakértők elmondása szerint a logótervezés kiindulási pontja a célpiac igényeinek és elvárásainak a felmérése. „Ha a szem a lélek tükre, akkor a logó a márka tükre" - fogalmazott egy szakértő.
A vállalati logó arculatának felépítése, megrajzolása a termékkörtől, ártól és a megjelenési felületektől függ. Egy cég emblémájának minden apró részlete nagyon árulkodó: a színe sugallhat profizmust, és akár szimpátiát is ébreszthet; formavilága lehet jövőbetekintő, vagy akár felidézheti a múltat is.
Ám mi van akkor, ha a nyilvánvalón túl rejtett, nehezen észrevehető jelentéseket is hordoz?
Folytatva korábbi összeállításunkat, válogatást készítettünk olyan nagy márkák logóiról, melyek közel sem azok, mint aminek elsőre látszanak!
Kattintson a képre a világmárkák logói mögött álló titkos jelentésekért és történetekért!
Forrás: Reader's Digest, VG