A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNKoch Máté
12:25VívásMate Tamas Koch-Grabiel Lugo
HUNPupp Réka
12:25CselgáncsReka Pupp-Sosorbaram Lkhagvasuren
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNSiklósi Gergely
13:40VívásJakub Jurka-Gergely Siklosi
HUNPásztor Flóra
14:05VívásYun-Jia Zhang-Flora Pasztor
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
NyílNyíl

Több tízezer Teslát hívnak vissza

Tesla Model Y, Forma-1, Nico Rosberg, Brandenburg
22 March 2022, Brandenburg, Grünheide: Several Model Y electric vehicles stand on a conveyor belt at the opening of the Tesla Gigafactory Berlin Brandenburg. The first European factory in Grünheide, which is designed for 500,000 vehicles per year, is an important pillar of Tesla's future strategy. Photo: Patrick Pleul/dpa-Zentralbild/dpa (Photo by PATRICK PLEUL / dpa-Zentralbild / dpa Picture-Alliance via AFP)
Vágólapra másolva!
A Világgazdaság számolt be róla, hogy az 59 ezer Tesla Y és 3 modell szoftveres hibája az autókba épített automatikus segélyhívó rendszert érinti. A német közúti felügyelet június 29-én közölte a honlapján, hogy a szoftveres probléma valós, a járművek segélyhívó rendszere nem működik megfelelően, ezért hívják vissza tömegesen a gépkocsikat.
Vágólapra másolva!

A hiba a Tesla németországi Y modelljének otthont adó és a Berlin melletti akkumulátorgyártó telephelyről kikerült autókat érinti.

Összesen 59.129 járművet kellett visszahívni világszerte, azt viszont nem tudni, hogy ezek közül hányat vettek nyilvántartásba Németországban.

A hiba a képen is látható németországi Y modellek gyártása során történt. A berlini Tesla Gigafactory az első európai gyár, amelyet évi 500 ezer járműre terveztek, és fontos pillére a cég jövőbeli stratégiájának Forrás: dpa Picture-Alliance via AFP/Patrick Pleul

A szoftverhiba tovább fokozza Elon Musk fejfájását, miután a cég szombaton közölte, hogy majdnem 18 százalékkal kevesebb elektromos autót szállítottak le a második negyedévben, az elsőhöz képest. Ez utóbbinak a oka a kínai zéró-Covid politika miatt keletkező megakadó ellátási láncok.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!