Benedek Eszter ügyvezető tájékoztatása szerint
a hazai termékek hónapját minden év augusztusában tartják meg, mivel ekkor van az államalapítás és az új kenyér ünnepe,
ilyenkor még hangsúlyosabban kerülhetnek országos reflektorfénybe a hazai értékek. „Ez a tradíció lehetőséget nyújt a magyar cégek számára arra is, hogy a nyár utolsó hónapjáta hazai előállítású termékek közös ünnepeként éljük meg!" - fogalmazott.
Az akció, amelyben a Magyar Termék védjegyes termékek vehetnek részt, tavaly debütált, és mind a cégek, mind a fogyasztók körében nagy népszerűségnek örvendett.
Az idei év legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra.
Ennek jegyében augusztusban kilenc védjegyhasználó termékei kerülnek fókuszba:
Sajtóközlemény, televíziós szpotok, óriásplakátok, fesztiváljelenlét, üzletlánci akciók és különböző online aktivitások is erősítik a promóciót.
„Jelentős marketingtámogatást nyújtva idén is örömmel csatlakoztunk a Magyar Termék Nonprofit Kft. kezdeményezéséhez" – mondta el Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója. A véh egyébként 2013 óta működik együtt a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel.
Az ALDI-nak jelenleg 377 saját márkás szortiment- és szezonális terméke jogosult a Magyar Termék védjegyek használatára. Ez egy rendkívül dinamikus növekedés eredménye, hiszen az utolsó öt hónap során közel harmadával emelkedett a számuk. A legtöbb védjegyes készítményük a friss hús, a tejtermék és a tojás termékkörben található.