Spar Magyarország Kft. stratégiai célként tűzte ki, hogy minél több kis településen is elérhetővé teszi szolgáltatásait.
Megváltozott ugyanis a fogyasztói szemléletváltás, a vásárlók a heti egy nagy rendszeres bevásárlás helyett többször betérnek néhány apró dolog megvásárlása céljából a bolthálózatba. Egyre inkább előtérbe kerülnek a kényelmi szempontok, amihez magas minőségű kiszolgálás is párosul. A Spar-partnerprogrammal társulnak a családi vállalkozások, befektetők szállhatnak be, átvéve a kereskedelmi lánc kínálta szakértelmet, tudásbázist és technikákat.
Magyarországon a Spar-hálózat forgalmának 10 százalékát bonyolítja a franchise-rendszer.
Az elmúlt 10 évben 242 üzlet csatlakozott a programhoz: ezek közül 36 Spar-partner, 69 Spar market, 86 OMV-Spar Express, 51 pedig Lukoil-Despar üzletként fut. Az első partnerük épp 10 éve nyitotta meg az üzletét Móron. A csatlakozó partnerek számára külső és belső megújulási lehetőségek kínálkoznak. Az épületek modernizációja, a belső terek átalakítása, az energiatakarékosságra való áttérés mind adott.
Magyarországon ma a második legnagyobb élelmiszer-kereskedelmi lánc a Spár és több mint 3000 embernek biztosít munkát.
A Spar-partnerprogramhoz évente átlagosan 23 új üzlet csatlakozik. Az élelmiszer-kereskedelmi lánc több mint 16 ezer elérhető napi fogyasztási cikket kínál a vásárlóközönség igényeihez mérten.
Címlapi képünk illusztráció!