A McDonald's abban reménykedik, hogy
egy új autós kiszolgálással, a futároknak újonnan kialakított felszedőhelyiséggel és polccal
– ahol a vevők megkaphatják a rendeléseiket – könnyítik meg az ügyfelek kiszolgálását.
Az új fejlesztéseket a texasi Fort Worth közelében lévő étteremben tesztelik majd.
A gyors kiszolgálás kulcsfontosságú a gyorséttermeknél, mivel az ügyfelek hosszú várakozási idő után átpártolhatnak a konkurenciához. A QSR és az Intouch Insight idei autós kiszolgálásról szóló jelentése szerint a kiszolgálási idő átlagosan 45 másodperccel lassabb volt a 2019-ben mérthez képest.
„Mivel ügyfeleink igényei folyamatosan változnak, elköteleztük magunkat amellett, hogy minden eddiginél gyorsabban és könnyebben kiszolgáljuk őket" – mondta Max Carmona, a McDonald's globális dizájn- és étteremfejlesztési igazgatója az új koncepcióval kapcsolatban.
A tesztelést a kifejezetten az elvitelre vágyó ügyfelek számára alkalmas, kisebb étteremben kezdik el.
Az éttermen belül külön a futároknak fenntartott helyiségek lesznek, kint pedig az ügyfeleknek dedikált parkolóhelyeket létesítenek az átvételhez. Az előre rendelési sáv azon ügyfelek számára készül, akik a McDonald's mobilalkalmazásával adták le rendelésüket még az érkezésük előtt.
A helyszínre érve elindulhatnak a kijelölt sávba, ahol a fülkénél valaki megerősíti a rendelést. Innen a vásárlók veszik át a pakkjukat.
További részletek a Világgazdaság cikkében olvasható.