Spinoff étteremláncot hoz létre a Mcdonald's CosMc's néven – közölték a vállalat vezetői. A gyorséttermi óriás a második negyedéves eredménybeszámoló ismertetésekor néhány részletet is megosztott a projektről.
„A CosMc's egy kis formátumú koncepció a McDonald's teljes DNS-ével, de saját egyedi személyiséggel bír" – mondta Chris Kempczinski, a McDonald's vezérigazgatója.
A vállalat 2024 elején egyelőre még csak néhány helyen fogja tesztelni a CosMc'st. A decemberi befektetői napon további részleteket is meg fognak osztani ezekről a tervekről.
Az új márka elnevezése CosMc-től, a McDonald's egyik kabalafigurától származik, aki az 1980-as évek végén és az 1990-es évek elején szerepelt a cég reklámjaiban.
CosMc egy földönkívüli lény, aki a McDonald's finomságaira vágyik.
A márka azért éleszti újjá CosMc-t, mert egy másik korábbi kabalafigurája, a Grimace is sikeresnek bizonyult az Egyesült Államokban. Júniusban a gyorsétteremlánc bemutatta a Grimace Birthday Mealt, amely egy élénklila színű tejturmixot tartalmazott - írja a CNBC.
A McDonald's korábbi törekvései, hogy az alap üzletágukon túlra terjeszkedjenek, nem jártak sikerrel. Az 1990-es évek végén megvásárolták a Donatos Pizzát és a Boston Marketet, valamint részesedést szereztek a Chipotle Mexican Grillben.
Kevesebb mint egy évtizeddel később azonban mindhárom érdekeltségétől kénytelen volt megválni az étteremlánc.