A Paris Hilton 11:11 nevű saját médiavállalata és az X között létrejött megállapodás alapján a híresség két évre elkötelezte magát amellett, hogy exkluzív tartalmakat fog gyártani az X-re, írja a Daily Mail. Hilton többek között vásárolgatni fog, melynek élő közvetítési joga az X-et illeti meg. A Financial Times azt is tudni véli, hogy az egyezség alapján Hiltonnal évente legalább négy videós tartalommal kell jelentkeznie. Vélhetően ezek között lesznek azok az adások, melyen az érdeklődők a dúsgazdag örökösnőt kísérhetik el kijelőzőik előtt vásárlókörútjaira.
Az úgynevezett "élő vásárlási ajánlatok" másik lába pedig az, hogy
Paris Hilton maga ajánl bizonyos termékeket majd az X-en követőinek, így azt várják tőle, hogy influenszerként sokakat az általa ajánlott termék megvásárlására sarkall majd.
De az alku keretén belül az X-en kap exkluzív használatot a Hilton által megalkotott, egyedi hashtag, a "sliving" is. Az angol "slaying" (kb. mészárlás) és "living" (az él - mint pl. életét élni - szó cselekvő alakja) szavak összevonásából született szójátékot Paris Hilton még 2019-ben vezette be a közösségi felületein, de nem lett annyira népszerű, mint várta - ebben remél változást ezzel a megállapodással.
Paris Hilton 16,6 millió követővel rendelkezik az X-en, és többségüknek vélhetően továbbra is a Hilton által kínált tartalom lesz a fontos, nem az azt megalapozó üzleti megállapodás.
Ez utóbbiról egyébként annyit lehet tudni, hogy egy bevételmegosztási szerződésről van szó, az X értelemszerűen a hatalmas követőtábor érdeklődésében bízva remél abból pénzt.
Bár a vállalat szerint mindkét fél számára előnyös megállapodás született, vélhetően inkább az X-nek van most szüksége Hiltonra, különösen, ha a tartalmaknak köszönhetően megugranak majd a termékértékesítések. A megállapodás emellett fontos szakmai eredmény lehet Linda Yaccarino, a júniusban érkezett új vezérigazgató számára is. Ő kapta azt a feladatot, hogy futtassa fel újra az egykori Twittert mind tartalmi, mind pénzügyi értelemben a tulajdonos Elon Musk által több hullámban végrehajtott átszervezés, végül pedig a felület átnevezése után.
Paris Hilton a világ egyik legnépszerűbb híressége, aki a Hilton család örököseként a becslések szerint 300 millió dolláros vagyonnal rendelkezik. A nyilvánosság előtti vásárlás sem ismeretlen műfaj számára, korábban több videó jelent meg például arról, ahogy kutyájával tért be egy üzletbe.