Az újítást az Egyesült Arab Emírségekben tesztelik, és úgy fog működni, hogy amennyiben megosztja valaki velük a Google Maps adatait, akkor az áruházba való utazásának idejét átváltják pénzre - méghozzá az ottani átlagos órabér szerint, ami 105 dirham, azaz valamivel több mint 10.000 forint.
Ehhez az ötletet az adta, hogy az IKEA áruházak általában a nagy alapterületigény miatt nem a belvárosokban, hanem elsősorban a külső területeken találhatók. Ezért a bútoráruházlánc azt várja a kampánytól, hogy többen bevállalják majd a hosszabb utazást, ha kapnak érte valamilyen bónuszt, ez pedig végeredményben nagyobb forgalmat fog generálni a számukra. Bármilyen IKEA-ban kapható cikkért fizetni lehet az utazási idővel is, és természetesen a vásárló a saját pénzével is kiegészítheti az összeget, ha nem utazott annyit, hogy megkaphassa érte a árucikk teljes árát - írja a Promotions.hu.
Az akcióban való részvétel feltétele, hogy a Google Mapsszel a vevők megosszák a helyzetüket, és ezt az IKEA-nak is megmutassák, ez alapján számolják ki azt az összeget, amit levásárolhatnak.
Az IKEA-val kapcsolatos további cikkeinkbe itt, itt, itt és itt olvashat bele.