A McDonald's célja – írja a társaság közleménye –, hogy
az iparág legfejlettebb cégévé váljon
azáltal, hogy – a „Google Cloud hardver-, adat- és AI-technológiáinak széles skáláját kihasználva – felgyorsítja az innovációt, és még jobb élményeket hoz létre a vásárlók, az éttermi csapatok és az alkalmazottak számára, valamint javítja az üzemeltetés hatékonyságát és a vásárlói elégedettséget. Azaz a Big Mac nem csak szósszal lesz leöntve, hanem mesterséges intelligenciával is.
A McDonald's szerint a partnerség lehetővé teszi, hogy jelentős fejlesztéseket iktasson a mobilalkalmazásába, bővítse a hűségprogramját, illetve fejlesztéseket vezessen be a világszerte mindenütt megtalálható önkiszolgáló kioszkjaiban.
A McDonald's a Google Cloud edge computing szolgáltatását használja majd az új platformok működtetéséhez, így az egyes éttermekbe is elhozza az információtárolást és a nagy teljesítményű számítástechnikát – írja a Blikk.
A vásárlók számára az egyik jelentős előny a melegebb és frissebb étel lesz – írta a The Verge.
Hogy pontosan hogyan, azt a gyorsétterem-óriás nem árulja el. Ez nagyjából hét hónappal azután következik be, hogy a korábban Magyarországon is működő Wendy's gyorsétteremlánc bejelentette, AI chatbotokat használ majd a rendelések felvételéhez.