A vállalat magyarországi terjeszkedése a Primark folyamatos elkötelezettségét mutatja a közép-kelet-európai régió iránt, miután Szlovéniában, Lengyelországban, Csehországban és Romániában is sikeres üzletnyitásokat hajtott végre.
A tervek szerint még ebben az évben Szlovákiában is megnyitja első üzletét, így Magyarország Közép-Kelet-Európában a hatodik, világszerte pedig a tizenhetedik ország lesz, ahol Primark üzlet működik.
A vállalat jelenleg 416 boltot működtet 15 országban az európai kontinensen, illetve az Amerikai Egyesült Államokban.
Az új budapesti üzlet a legújabb divattrendek és a mindennapok során használt alapvető cikkek Primarktól megszokott egyedi, kedvező árú választékával várja majd vásárlóit. Az áruház kínálatában megtalálható lesz számos licenctermék, így az NBA és a Disney nevével jegyzett áruk, valamint a Primark folyamatosan növekvő Primark Cares almárkája, amely az áruházlánc törekvésének megfelelően megfizethetőbbé teszi mindenki számára a fenntarthatóbb divatot.
Maciej Podwojski, a cég közép-kelet európai értékesítési vezetője elmondta: „Nagy örömmel jelentjük be, hogy ambiciózus terjeszkedési terveinknek megfelelőn belépünk a 17. piacunkra. Az Arena Mall tökéletes helyszínt kínál, hogy a magyarországi vásárlók megismerjék a Primark egyedi üzletkoncepcióját, kedvező árú, lenyűgöző divatcikkeit és alapvető használati tárgyait. A közép-kelet-európai régióban nyitott üzleteink fogadtatása kitűnő volt, és meggyőződésünk, hogy magyarországi vásárlóink is szeretni fogják a kínálatunkat."
Balla Erna, NEPI Rockcastle (az Arena Mall tulajdonosa) magyarországi üzemeltetési vezetője hozzátette: „Nagyon várjuk, hogy a Primarkot az Arena Mallban üdvözölhessük, és örülünk, hogy minket választottak a piacra lépésükhöz. A Primark vonzó része lesz az Arena divatkínálatának."
A Primark, a 2019-ben megkezdett sikeres közép- és kelet-európai régiós terjeszkedésére alapozva még ebben az évben tervezi első üzletének megnyitását Szlovákiában, valamint hálózatának bővítését új helyszínekkel a romániai Bukarestben, valamint a lengyelországi Lodzban és Wroclawban. A vállalat várakozásai szerint 2026-ra globális üzletportfóliója 530 boltból áll majd.
Cikkünk kiemelt képe illusztráció / forrás: Shutterstock