"Szoboszlai Dominik most Neked ad gólpasszt" – erre a koncepcióra épül a hazai McDonald's új kampánya, ami a globális Famous Orders, itthon ”Mekis kedvencek” első hazai ajánlatát a Liverpool és a magyar labdarúgó válogatott sztárjával együttműködésben összeállított menüt mutatja be. A menü és a tévészpot június 4-én debütált, a kampányhoz pedig werkfilm is készült – áll az erről kiadott sajtóközleményben.
Az amerikai gyorséttermi lánc a világ egyik legismertebb márkája, Szoboszlai Dominik pedig az elmúlt pár évben igazi világsztárrá vált, így a reklámfilmet világszínvonalon dolgozó rendező irányítására kellett bízni. Az amerikai Justin Reardon olyan díjnyertes kampányokon dolgozott korábban, mint a Cannes-i Grand Prix-t elnyerő Budweiser "Whassup?!", vagy a kultikus Nutrigrain "Feel Great". Justin Reardon 8 éve él családjával Magyarországon, azonban ez az első reklámfilmje, amelyet hazánkban készített.
A werkfilmben Szoboszlai Dominik, Justin Reardon, valamint a hazai McDonald's marketingcsapatának képviselője, Aniot Dávid beszél arról, hogyan valósult meg az együttműködés.
A "Mekis kedvencek" ajánlatok története a 2020-as Super Bowlra vezethető vissza, akkor mutatták be ugyanis az Egyesült Államokban azt a "Famous Orders" című reklámszpotot, melynek üzenete szerint: "Bárkinek lehet kedvenc Mekis menüje". A reklámfilm sikere nyomán a McDonald’s tovább vitte az ötletet, és lehetővé tette a rajongók számára is, hogy megrendelhessék kedvenc hírességük kedvenc Mekis menüjét. A Famous Orders, azaz a "Mekis kedvencek" így kilépett a reklámok világából, és valódi éttermi ajánlatként jött létre.
Világszerte olyan hírességekkel dolgozott együtt a McDonald's, mint Travis Scott, Mariah Carey, vagy akár Sergio Perez, tehát az inspirált bennünket, hogy hozzájuk hasonló hírességgel indítsuk a hazai kampányt
– mondja Aniot Dávid.
A magyar hírességek közül itthon Szoboszlai Dominik kedvenc Mekis menüje került először terítékre. "Ez teljesen új felállás a hazai Mekinek is: ekkora sportikon, ilyen népszerűségnek örvendő sztár Magyarországon még talán sose volt, nagyon izgalmas együtt dolgozni vele és a menedzsmentjével – teszi hozzá Aniot Dávid.
Justin Reardon munkája jellegzetes amerikai stílusának és kreatív megközelítésének köszönhetően nagy feltűnést keltett. Mint elmondta, a rendezőt különösen megragadta a "Domi Mekis kedvence" gólpassz koncepciója, ezért örömmel vállalta a felkérést: "Elolvastam a szkriptet és azonnal láttam, hogy ez pont nekem való: nagyszabású, filmes történetmesélés, szokatlan humorral" - fogalmazott a szakember.
Szoboszlai Dominik, a modern magyar foci legnagyobb sztárja is örömmel dolgozott a vállalattal ezen a kampányon. A sztár a pályán a tőle megszokott energiát és dinamizmust hozta a forgatásra is: "Örültem, hogy a focipályán tudtuk csinálni a forgatást, úgy gondolom, illik hozzám ez a sztori" – fogalmazott a reklámfilmben Szoboszlai Dominik.
A reklámfilm készítését bemutató werkfilm: