A Stanley márka kulacsai már régóta elérhetőek a piacon, de az igazi őrület a füllel ellátott, 1,2 literes "Adventure Quencher Travel Tumbler" Stanley termosz modell megjelenésével kezdődött. Ez a modell különösen népszerű lett az Instagram felhasználók , a háztartásbeliek és az anyukák körében, akik a közösségi oldalaikon előszeretettel osztják meg a kulacsaikkal kapcsolatos tartalmakat.
A kulacsok legnagyobb vonzereje az, hogy rendkívül praktikusak és stílusosak, ráadásul különböző színekben és mintákban érhetők el. A Stanley kulacsok emellett jól bírják az igénybevételt, és hosszú élettartammal rendelkeznek, ami miatt a fenntarthatóság hívei is kedvelik őket.
Ugyanakkor a kulacsok ára igen magas: egy-egy darab akár 25 ezer forintba (kb. 70 USD) is kerülhet, mégis sok háztartásban több is megtalálható belőlük.
A kulacs népszerűsége jelentős részben a közösségi médiának köszönhető. Az Instagramon és a TikTokon egyre több felhasználó osztott meg képeket és videókat a Stanley kulacsokkal, amelyekkel otthon, az autóban, az edzőteremben vagy akár a parkban mutatkoznak. Az anyukák és háztartásbeliek között elterjedt, hogy ezek a kulacsok szinte elengedhetetlenek a napi rutin során, hiszen egyszerre biztosítják a hidratálást és egy divatos kiegészítő szerepét is betöltik.
Rövid idő alatt státuszszimbólummá vált.
A közösségi média által generált kereslet miatt a Stanley márka újabb és újabb szériákat dobott piacra, különböző színekben és limitált kiadásokban, hogy kielégítse a vásárlói igényeket. A márka még a Barbie-filmmel is kollaborált, hogy különleges, egyedi kiadású kulacsokat kínáljon a rajongóknak.
A hírnév felé az utolsó lökést egy virálissá váló TikTok videó adta meg a márkának. Ebben a videóban egy teljesen kiégett autó látható, amelynek a füstölgő pohártartójában egy teljesen ép rozsdamentes acél Stanley termosz van, amiben a tűz ellenére is megmaradt a jég.
A cég pedig még egy új autót is vett a nőnek, hiszen akkora reklámot jelentett ez nekik.
A Stanley kulacsok egyik legnagyobb értéke a fenntarthatóság lenne, mivel strapabíró anyaguk és kialakításuk révén hosszú évekre szólnak. Mégis, a jelenlegi trendek azt mutatják, hogy sokan több tucat ilyen kulacsot is felhalmoznak otthonaikban, ami ellentmond a fenntarthatóság eredeti koncepciójának.
A divat és a trendek miatt az emberek egyre újabb és újabb modelleket vásárolnak, még akkor is, ha az előző kulacsuknak még semmi baja.
A Stanley termosz kultusza tehát továbbra is terjed, újabb és újabb rajongókat nyerve, miközben a márka ügyesen kihasználja a közösségi média hatalmát és a limitált kiadások iránti szenvedélyt.