Stanley-termoszőrület: miért akarja mindenki ezt a kulacsot?

Vágólapra másolva!
Az elmúlt években világszerte, de különösen az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és számos dél-amerikai országban igazi kultusza alakult ki egy egyszerű, hordozható kulacsnak, amelyet a Stanley márka gyárt. A Stanley termosz eredetileg túrázáshoz, sátrazáshoz és szabadtéri tevékenységekhez készült, és arra tervezték, hogy hosszú ideig hidegen vagy melegen tartsák az italokat. Azonban egy bizonyos modell, amely egy füllel ellátott, egyszerűen hordozható kulacs, váratlan népszerűségre tett szert, és azóta ikonikus státuszt ért el, különösen a nők körében.
Vágólapra másolva!

A Stanley márka kulacsai már régóta elérhetőek a piacon, de az igazi őrület a füllel ellátott, 1,2 literes "Adventure Quencher Travel Tumbler"  Stanley termosz modell megjelenésével kezdődött. Ez a modell különösen népszerű lett az Instagram felhasználók , a háztartásbeliek és az anyukák körében, akik a közösségi oldalaikon előszeretettel osztják meg a kulacsaikkal kapcsolatos tartalmakat.

stanley cup, termosz, kulacs, Stanley termosz
Stanley termosz: az új őrület
Fotó: Shutterstock/Copyright (c) 2024 David Bokuchava/Shutterstock.  No use without permission. / Shutterstock/Copyright (c) 2024 David Bokuchava/Shutterstock.  No use without permission.

A kulacsok legnagyobb vonzereje az, hogy rendkívül praktikusak és stílusosak, ráadásul különböző színekben és mintákban érhetők el. A Stanley kulacsok emellett jól bírják az igénybevételt, és hosszú élettartammal rendelkeznek, ami miatt a fenntarthatóság hívei is kedvelik őket. 

Ugyanakkor a kulacsok ára igen magas: egy-egy darab akár 25 ezer forintba (kb. 70 USD) is kerülhet, mégis sok háztartásban több is megtalálható belőlük.

Hogyan lett a Stanley termosz ilyen népszerű?

A kulacs népszerűsége jelentős részben a közösségi médiának köszönhető. Az Instagramon és a TikTokon egyre több felhasználó osztott meg képeket és videókat a Stanley kulacsokkal, amelyekkel otthon, az autóban, az edzőteremben vagy akár a parkban mutatkoznak. Az anyukák és háztartásbeliek között elterjedt, hogy ezek a kulacsok szinte elengedhetetlenek a napi rutin során, hiszen egyszerre biztosítják a hidratálást és egy divatos kiegészítő szerepét is betöltik. 

Rövid idő alatt státuszszimbólummá vált.

Olathe,,Kansas,-,January,13,,2024:,Local,Retailer,Limits, Stanley termosz
Számos változatban elérhető a Stanley termosz
Fotó: Matt Fowler KC / Shutterstock/Copyright (c) 2024 Matt Fowler KC/Shutterstock.  No use without permission.

A közösségi média által generált kereslet miatt a Stanley márka újabb és újabb szériákat dobott piacra, különböző színekben és limitált kiadásokban, hogy kielégítse a vásárlói igényeket. A márka még a Barbie-filmmel is kollaborált, hogy különleges, egyedi kiadású kulacsokat kínáljon a rajongóknak.

A hírnév felé az utolsó lökést egy virálissá váló TikTok videó adta meg a márkának. Ebben a videóban egy teljesen kiégett autó látható, amelynek a füstölgő pohártartójában egy teljesen ép rozsdamentes acél Stanley termosz van, amiben a tűz ellenére is megmaradt a jég. 

A cég pedig még egy új autót is vett a nőnek, hiszen akkora reklámot jelentett ez nekik.

A fenntarthatóság kérdése a Stanley kulacsok kapcsán

A Stanley kulacsok egyik legnagyobb értéke a fenntarthatóság lenne, mivel strapabíró anyaguk és kialakításuk révén hosszú évekre szólnak. Mégis, a jelenlegi trendek azt mutatják, hogy sokan több tucat ilyen kulacsot is felhalmoznak otthonaikban, ami ellentmond a fenntarthatóság eredeti koncepciójának. 

A divat és a trendek miatt az emberek egyre újabb és újabb modelleket vásárolnak, még akkor is, ha az előző kulacsuknak még semmi baja.

A Stanley termosz kultusza tehát továbbra is terjed, újabb és újabb rajongókat nyerve, miközben a márka ügyesen kihasználja a közösségi média hatalmát és a limitált kiadások iránti szenvedélyt. 

 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!