Együttműködésre lépett a világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks, valamint a kemping- és túrafelszereléseket forgalmazó Stanley. Ennek keretében a magyarországi Starbucks egységeiben is elérhetők a Stanley jellegzetes formatervezésű poharának limitált kiadású változatai. Erről a kávézólánc magyarországi közösségi oldalán adott tájékoztatást.
A bejegyzésben azt írták, hogy a kollaboráció eredményként megjelenő poharat csak korlátozott ideig, november 14-től november 16-ig lehet beszerezni a magyarországi Starbucks kávézókban.
A lánc arra is felhívja a figyelmet, hogy a Starbucks Stanley Tumbler kizárólag Starbucks Rewards kártyával vásárolható meg. Emellett a termék elérhetősége a készlet függvényében kávézónként eltérő lehet, így előfordulhat, hogy lesz olyan vásárló, akinek már nem jut a termékből.
Arról nincs információ, hogy a Starbucks mennyiségi korlátot vezetne be az egy vásárló által, egyetlen tranzakcióval megvehető pohármennyiségre,
megelőzve azt, hogy a készletet kevesek vásárolják fel, majd többszörös áron próbálják azt eladni az interneten.
A limitált kiadású Starbucks Stanley pohár megjelenése két okból is érthető döntés: egyrészt vannak olyan vendégei a Starbucks-nak, akik a világ minden pontjáról gyűjtik a kávézólánc bögréit, azaz céljuk, hogy lehetőleg a világ összes városából rendelkezzenek ilyen bögrével. Másrészt a Stranley poharai körül az elmúlt években sajátos vásárlási láz bontakozott ki.
Miként az Origo nemrég bemutatta, a Stanley márka kulacsai már régóta elérhetők a piacon, de az igazi őrület a füllel ellátott, 1,2 literes "Adventure Quencher Travel Tumbler" Stanley termosz modell megjelenésével kezdődött. Ez a modell különösen népszerű lett az Instagram-felhasználók, a háztartásbeliek és az édesanyák körében, akik a közösségi oldalaikon előszeretettel osztják meg a kulacsaikkal kapcsolatos tartalmakat.
A közösségi média által generált kereslet miatt a Stanley márka újabb és újabb szériákat dobott piacra, különböző színekben és limitált kiadásokban, hogy kielégítse a vásárlói igényeket. A márka még a Barbie-film alkotóival is kollaborált, hogy különleges, egyedi kiadású kulacsokat kínáljon a rajongóknak.
A hírnév felé az utolsó lökést egy virálissá váló TikTok-videó adta meg a márkának. Ebben a videóban egy teljesen kiégett autó látható, amelynek a füstölgő pohártartójában egy teljesen ép rozsdamentes acél Stanley termosz van, amiben a tűz ellenére is megmaradt a jég. A termékek iránt akkora lett a kereslet, hogy szinte pillanatok alatt hiánycikké váltak, az utolsó példányokért pedig néha dulakodás alakult ki a boltokban a vásárlók között. Azok egy része pedig, akik többet vásároltak a kulacsokból, többszörös áron értékesítette a felesleges példányokat az interneten.