Magyarországra is eljutott a kulacs, amiért máshol egymást taposták a vásárlók

Vágólapra másolva!
Három napon át, november 14-től 16-ig lehet megvásárolni a Stanley termoszainak limitált kiadású, a Starbucks számára készült változatát. Ez azért érdemel figyelmet, mert az amerikai, kempingfelszereléseket gyártó cég terméke a közelmúlt legfurcsább vásárlói őrületét indította el.
Vágólapra másolva!

Együttműködésre lépett a világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks, valamint a kemping- és túrafelszereléseket forgalmazó Stanley. Ennek keretében a magyarországi Starbucks egységeiben is elérhetők a Stanley jellegzetes formatervezésű poharának limitált kiadású változatai. Erről a  kávézólánc magyarországi közösségi oldalán adott tájékoztatást.

A kávézólánc bejegyzése:

A bejegyzésben azt írták, hogy a kollaboráció eredményként megjelenő poharat csak korlátozott ideig, november 14-től november 16-ig lehet beszerezni a magyarországi Starbucks kávézókban. 

A lánc arra is felhívja a figyelmet, hogy a Starbucks Stanley Tumbler kizárólag Starbucks Rewards kártyával vásárolható meg. Emellett a termék elérhetősége a készlet függvényében kávézónként eltérő lehet, így előfordulhat, hogy lesz olyan vásárló, akinek már nem jut a termékből.

Arról nincs információ, hogy a Starbucks mennyiségi korlátot vezetne be az egy vásárló által, egyetlen tranzakcióval megvehető pohármennyiségre,

megelőzve azt, hogy a készletet kevesek vásárolják fel, majd többszörös áron próbálják azt eladni az interneten. 

A limitált kiadású Starbucks Stanley pohár megjelenése két okból is érthető döntés: egyrészt vannak olyan vendégei a Starbucks-nak, akik a világ minden pontjáról gyűjtik a kávézólánc bögréit, azaz céljuk, hogy lehetőleg a világ összes városából rendelkezzenek ilyen bögrével. Másrészt a Stranley poharai körül az elmúlt években sajátos vásárlási láz bontakozott ki.

Miként az Origo nemrég bemutatta, a Stanley márka kulacsai már régóta elérhetők a piacon, de az igazi őrület a füllel ellátott, 1,2 literes "Adventure Quencher Travel Tumbler"  Stanley termosz modell megjelenésével kezdődött. Ez a modell különösen népszerű lett az Instagram-felhasználók, a háztartásbeliek és az édesanyák körében, akik a közösségi oldalaikon előszeretettel osztják meg a kulacsaikkal kapcsolatos tartalmakat.

A közösségi média által generált kereslet miatt a Stanley márka újabb és újabb szériákat dobott piacra, különböző színekben és limitált kiadásokban, hogy kielégítse a vásárlói igényeket. A márka még a Barbie-film alkotóival is kollaborált, hogy különleges, egyedi kiadású kulacsokat kínáljon a rajongóknak.

Olathe,,Kansas,-,January,13,,2024:,Local,Retailer,Limits, Stanley termosz
Számos változatban elérhető a Stanley termosz - itt egy amerikai kiskereskedésben készült felvétel látható azokról
Fotó: Matt Fowler KC / Shutterstock/Copyright (c) 2024

A hírnév felé az utolsó lökést egy virálissá váló TikTok-videó adta meg a márkának. Ebben a videóban egy teljesen kiégett autó látható, amelynek a füstölgő pohártartójában egy teljesen ép rozsdamentes acél Stanley termosz van, amiben a tűz ellenére is megmaradt a jég. A termékek iránt akkora lett a kereslet, hogy szinte pillanatok alatt hiánycikké váltak, az utolsó példányokért pedig néha dulakodás alakult ki a boltokban a vásárlók között. Azok egy része pedig, akik többet vásároltak a kulacsokból, többszörös áron értékesítette a felesleges példányokat az interneten.

 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!