2025. január 1-jétől a Pepsi termékei közül választhatnak a vendégek a Subway amerikai éttermeiben. A vállalat tíz évre szóló megállapodást kötött a céggel. A kizárólagos jellegből következik, hogy január 1-jén a fogyasztók már nem találkoznak Coca-Cola-termékekkel.
A Subway észak-amerikai régióért felelős elnöke szerint a váltás már hónapok óta érett, és végül meghozták a döntést. Egyúttal mérföldkőnek nevezte azt a vállalat életében. Szerinte a váltás nagyobb költséghatékonyságot eredményez a franchise-nál.
A Subway azt is jelezte, hogy 2030-ig meghosszabbítják, és bővítik együttműködésüket a a Pepsihez tartozó Frito-Lay nevű márkával. Ez a márka elsősorban snackeket kínál a vásárlóknak, melyeket a szendvicsezőlánc jól tud illeszteni saját ételkínálatába.
A teljes képhez hozzátartozik, hogy a Pepsi már egy ideje beszállítója a Subwaynek más országokban, például Kanadában, Hollandiában és Németországban.
A szendvicsező a világ egyik legnagyobb gyorsétteremlánca, mérete és gazdasági jelentősége a McDonald'sszal teszi összemérhetővé. Globálisan 37 ezer étterem tartozik a hálózathoz, ebből Észak-Amerikában 23 ezer található. 2022 elejétől 2023 közepéig 1000 új éttermet nyitottak összesen a világon. Nemrég érdekes ötlettel álltak elő a cég marketingesei: életük végéig ingyen szendvicseket ajánlottak fel annak, aki hajlandó rá, hogy a keresztnevét hivatalosan is "Subway"-re változtassa meg.