Az ősz beköszöntével számos háztartásban nőnek a kiadások, ezért egyre többeknek kell kétszer is meggondolnia, hogy mi kerül a kosárba. A Lidl éppen ezért kormányunk intézkedéseivel összhangban továbbra is törekszik a lehető legjobb árak biztosítására, sőt a hatályos rendeletben előírt kötelező akcióknál is rendre többet ad vásárlóinak: a kedvezmények mértéke számos esetben akár 20-50% között alakult, erre pedig a jövőben is számítani lehet – ígéri a vállalat.
A KSH legfrissebb adatai szerint az elmúlt hónapban átlagosan 12,2%-kal haladták meg a fogyasztói árak az egy évvel korábbiakat, valamint – bár a fogyasztói árak augusztus óta átlagosan 0,4%-kal emelkedtek – az élelmiszerek ára átlagosan 0,2%-kal mérséklődött. A Lidl a nehéz időkben is a magyar emberek mellett áll és a kormány intézkedéseivel összhangban, továbbra is törekszik a lehető legjobb árakat biztosítani vásárlóinak.
Az áruházlánc az elsők között döntött úgy az év elején, hogy árcsökkentésbe kezd, melynek keretében több száz termék árát mérsékelte már – ráadásul az alapvető élelmiszerek mellett számos, a vásárlók körében közkedvelt termék is megtalálható. Bizonyos termékek ára az elmúlt időszakban akár 40%-kal is mérséklődött, ami jelentős megtakarítást, könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak, hogy üzleteikben a lehető legolcsóbban jussanak hozzá a minőségi termékekhez. Széles körben ismert, hogy a Lidl a vásárlók érdekeit tartja szem előtt, ehhez pedig az alacsony árak biztosításával tud hozzájárulni, ami jelentős megtakarítást jelenthet a különösen árérzékeny vásárlók számára. Erre több milliárd forintot is fordít a vállalat, ugyanis a magyar gazdaság meghatározó szereplője- és piacvezető áruházláncként célja, hogy hozzájáruljon az infláció letöréséhez, ily módon a magyar családok támogatásához.
A hidegebbre forduló őszi hónapok alkalmával a „szuper árak", az „őrületes Lidl árak" és a hétvégékre időzített „szuper hétvége" mellett – melyek rendkívül pénztárcabarát módon segítik a figyelmes vásárlókat – bizonyos termékek esetén gazdaságos XXL kiszereléssel jár a hazai vásárlók kedvében a Lidl. Egyre növekvő arányban, szinte mindig találni az áruházlánc non-food kínálatában is olyan termékeket, melyek tavalyi áron kerülnek kiárusításra, sőt a Lidl Plusszal még olcsóbb! hűségprogramon keresztül a rendszeresen visszatérő vásárlóknak még több árengedményt kínál, melyet a vásárlók közel harmada ki is használ. A Lidl az egészségtudatos táplálkozás támogatását is kiemelten fontosnak tartja, így minden pénteken 15%-os kedvezményt ad a friss halak árából.
A vállalat a hatályos rendeletben előírt kötelező akcióknál is rendre többet ad vásárlóinak: a kedvezmények mértéke számos esetben akár 20-50% között alakult erre pedig a jövőben is számítani lehet. A vállalat az árstop kivezetését követően is folytatja árcsökkentési programját, így a „Többet adunk" akciója keretében egyes esetekben akár 50%-os árcsökkentést is ad vásárlóinak, sőt a széles, kiváló minőségű, kedvező ár-érték arányú kínálatukkal is támogatni igyekszik vásárlóikat abban, hogy ők a jövőben is a lehető legjobb áron intézhessék bevásárlásaikat. Az áruházlánc ugyanakkor nem csupán beszerzési stratégiájával segít a háztartási kiadások optimalizálásban, a kínálat mellett ugyanis a Lidl Plus digitális hűségprogrammal további 10-12%-os kedvezményre jogosító kuponokat, kaparós nyereménykártyákat és egyéb extra kedvezményeket is kínál fogyasztói számára.
Mindezek mellett minden áruházban elérhetőek az egyébként rendkívül népszerű „Mentsük meg!" csomagok, melyek zöldségeket és gyümölcsöket, valamint pékárukat tartalmaznak. A külsőleg már nem tökéletes, de még fogyasztható, 3,5 kg-os csomagokká alakított gyümölcsök és zöldségek 399 forintos áron vásárolhatóak meg, míg a 2 és 5 darabos egységcsomagba összeállított édes és sós pékárukat féláron lehet megvásárolni. Az elkövetkező hetekben is érdemes azonban figyelemmel követni a Lidl akciós újságait, mert hétről-hétre újabb és újabb termékekkel találkozhatnak a vásárlók a megszokott, kiváló ár-érték arányban.