Nézete szerint Kuncze Gábor ismét üzleti titkot sértett, azaz folytatja jogsértő tevékenységét, mert "megint olyan dokumentumokat mutatott be, amelyek tulajdonképpen a Mahir egyes cégeinek alaptevékenységéhez kötődő hirdetési reklámszerződések". Győri Tibor kifejtette, hogy valós, létező szerződésekről van szó, amelyek valós gazdasági eseményeket tartalmaznak. Tájékoztatása szerint ezek értékarányos szerződések, és csak annyival különböznek a Mahir Cityposter szerződéseitől, hogy ezek
teljesítése részben még most is zajlik, hiszen az egyik idén július végén egy másik pedig 2000 nyarán jár le. A Postabank és a Mahir Lapkiadó Kft. között múlt év május 8-án létrejött és június 8-án módosított szerződésről szólva közölte: a Napi Magyarország érvényes tarifalistája alapján az éves megrendelés értéke 246 millió forint lett volna. A szerződésből látszik, hogy eleve 186 millió forint plusz áfa összegről indult, majd 30 százalékos kedvezményt tartalmaz, és ennek alapján a fizetendő összeg 130 millió 200 ezer forint plusz áfa - jelentette ki Győri Tibor. Szólt arról, hogy a szerződés a teljes összeghez képest körülbelül 60 millió forint előfizetési engedményt, és további 56 millió forint kedvezményt tartalmaz a nagyságrendi megrendelések miatt.
Az SZDSZ politikusa által emíltett másik szerződésről szólva Győri Tibor elmondta, hogy : a PR-cikkek megjelenésével kapcsolatos megállapodás 2000. júliusáig szól, és ez is tartalmaz engedményt, illetve az ügynökség jutalékát. Arra a kérdésre, hogy megjelentek-e az említett cikkek a Napi Magyarországban, kifejtette: kezdetben minden nap teljes oldalas Postabank-hirdetéseket tettek közzé a lapban, majd némi változást az okozott, amikor a pénzintézet új vezetése hivatalba lépett, és drasztikusan csökkentette a hirdetési büdzsét. Győri Tibor megfogalmazása szerint Kuncze Gábor eléggé fáradt, , és sajnálatos, hogy a médiát is megpróbálja az orránál fogva vezetni. Nem nekem kellene bizonyítani, hanem Kuncze Gábornak, és ha mind az 1000-1500 szerződésünket előkapják, akkor nem fogokmindegyikre feltétlenül reflektálni - jelentette ki a Mahir elnöke. A továbbiakban közölte: a Mahir Cityposter Kft.-től elkérte a Postabank-kampányokkal kapcsolatos összes teljesítési igazolási listát. Auth úrtól, a Postabank vezérigazgatójától is kértem anyagokat, ő nagyon megértő volt, feloldott a banktitok alól, és elküldte azokat a belső banki okiratokat, amelyekben a kampány teljesítési igazolásai az akkori marketing igazgatóság részéről megtörténtek - mondta Győri Tibor.
(MTI)