Nincs már rendőri irányításra, sorszámokra szükség a rend fenntartásához a budaörsi Electro World áruházban. A közelmúltban nagy reklámmal és jelentős árengedménnyel indító áruházban elfogytak az akciós termékek, a vásárló kevés kivétellel már a konkurencia áraihoz igazított árakkal találkozik. Természetesen a hatalmas reklám megtette hatását, az áruház előtt még mindig nehéz parkolóhelyet találni, de egyre többen jönnek ki a jellegzetes kék műanyag szatyor nélkül.
Sebestyén Péter, az áruház cégvezetője az [origo]-nak elmondta, az anyavállalat dicséretben részesítette a budaörsi áruházat, mivel a nyitás óta európai szinten is itt volt a legnagyobb a bevétel. Elmondta továbbá, hogy a cég még több áruházat tervez felépíteni Magyarországon. Az [origo] munkatársa kérdésére elmondta, hogy az áruház rendszeres akciókat tervez, amiről a vásárlókat szórólapokon fogják értesíteni.
Az áruház megnyitása jótékonyan hatott a hazai piacra, elmozdította az árakat a "status quóból", és több konkurens cég is akciókat kezdeményezett, ami egyértelműen a vásárlók javát szolgálja.
A sajtóban megjelent, hogy több beszállító rosszallását fejezte ki a kezdeti alacsony árak miatt. Sebestyén Péter szerint a megnevezett cégek jelen pillanatban is ugyanúgy szállítanak az áruháznak, tehát semmiképpen sem szankcionálják az árengedményt.
Az áruházból csak azok a vevők távoznak csalódottan, akik még mindig a nyitáskor beharangozott, a konkurenciánál alacsonyabb árakra számítanak.
Korábban:
Szándékos botrányokozással vádolják az áruházat
A gyártóknak nem tetszik a budaörsi cirkusz
Fórum: