Reklámozzák magukat az iskolák

Vágólapra másolva!
Több iskolai férőhely van, mint diák, ezért hirdetésekkel, sulibörzékkel, iskolai roadshow-kkal csábítják a diákokat az iskolák. A harc egyre nagyobb a tanulókért, mivel az intézmények a tanulók száma alapján kapnak állami támogatást - írja a Magyar Hírlap. 
Vágólapra másolva!

Kínálati piac alakult ki az oktatásban: több hely van, mint diák, ezért az iskolák kénytelenek versenybe szállni a diákokért. A kérdés most különösen aktuális: két hónap múlva dönteni kell arról, ki melyik középiskolában szeretne továbbtanulni, és ma jelenik meg a Felsőoktatási felvételi tájékoztató is - írja a Magyar Hírlap.

A középiskolák és az egyetemek hirdetésekkel, nyílt napokkal csábítják a továbbtanulni készülőket. A Teleki Blanka Gimnázium igazgatója a Magyar Hírlapnak elmondta, hogy az iskolát az interneten és újságokban hirdetik, pedig a reklámra szánt pénzből számítógépeket is vehettek volna. A szegedi Eötvös József Gimnázium igazgatója szerint viszont nem reklámra, hanem tájékoztatásra van szükség. Az igazgató a legjobb módszernek a személyes kapcsolattartást tartja: az iskola nyílt napokat rendez, sulibörzéken vesz részt, és tanáraik az általános iskolák osztályfőnöki óráin mutatják be a gimnáziumot.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!