A Medián 1000 fő megkérdezésével készített reprezentatív közvélemény-kutatása szerint a Magyar Vizsla plakátjaival főleg a fővárosban találkoztak az emberek, országszerte a lakosság kevesebb, mint fele látta. A felmérésből kiderül az is, hogy a lap az óriásplakátok mellett főleg a sajtóvisszhangnak köszönheti ismertségét. A felnőtt népesség kétharmada hallotta legalább a nevét, és minden negyedik megkérdezett kapott is a kiadványból. Az újságot ismerők kétharmada még sosem vette kézbe a lapot - írja a Népszabadság.
A lap szerint akikhez el is jutott a lap, azoknak kilenctizede beleolvasott, és minden második ember végig is olvasta a cikkeket. Az olvasók közel hattizede elfogultnak tartotta az írásokat, és csak háromtized vélte úgy, hogy tárgyilagosak.
A Magyar Vizsla eddigi számai jelentősen megosztják az olvasókat, felük újra olvasná, másik felük nem kér belőle. Utóbbi vélemény leginkább a kormánypártok szavazóira jellemző, az ellenzékiek és a parlamenten kívüli pártok szavazói kíváncsian várják az újabb számot.
A lapnak legalább a nevét ismerők egynegyede szerint az emberek, az adófizetők tájékoztatását célozza a Magyar Vizsla, hattizednyien azonban úgy vélik, a kiadvány célja a mostani kormány lejáratása.
Arra a kérdésre, hogy helyes-e, ha egy párt független civil szervezet pénzén kampányol, közel egyensúlyban érkeztek igenlő és elutasító válaszok. A megkérdezettek többsége szerint a pártok alapítványainak és egyesületeinek kellene összeszedni a kampánypénzeket, de válaszadók fele szerint magánszemélyek adományai is használhatók erre. A többség helyteleníti, ha cégek adományoznak, az egyházi, illetve a közpénzt pedig szinte senki szerint nem lehetne használni a kampányhoz.