Postán népszerűsíti majd munkahelyvédelmi akciótervét a kormány - derült ki a hétfőn megjelent Magyar Közlönyből. A kormány felhívja a közigazgatási és igazságügyi minisztert, hogy szervezze meg az Orbán Viktor nevében küldendő munkahelyvédelmi akciótervet népszerűsítő postai küldemények összeállítását, kinyomtatását és kézbesítését. A direkt marketing kampány költségeiről egyelőre nincsenek információk.
Orbán Viktor július elején jelentette be a tízpontos munkahelyvédelmi akciótervét. A programot most óriásplakátokon és a BKV-buszjáratok oldalain látható hirdetéseken népszerűsítik "Szeretem a munkám!" címmel. A kormányzati intézkedéssorozat köztéri hirdetései, valamint internetes megjelenése a HVG információi szerint eddig 56 264 400 forintba kerültek. A kormányszóvivői iroda tájékoztatása szerint országosan 1575 darab plakátot ragasztottak ki, továbbá 80 hirdetést helyeztek el a buszok hátfalain. A kampányt az I.M.G. - Inter Media Group Kft. egyik alvállalkozója, a Lounge Design Kft. készítette.