Dúró Dóra jobbikos képviselő írásbeli kérdésére a kormány elárulta, hogy mennyit költött a Magyarország jobban teljesít kampányra.
Navracsics Tibor közigazgatási és igazságügyi miniszter válasza szerint a kampány teljes költségvetése (beleértve a médiafelületek vásárlását és a kreatívok legyártását) nettó 623 841 008 forint plusz áfa volt. Ez tehát bruttó 792 278 080 forintot, vagyis majdnem 800 millió forintot jelent.
A kampány 2013. március 25-től november 10-ig tartott, és a televízióban, rádióban, közterületen, sajtóban és online felületeken zajlott, egyebek mellett az Origón is. A jobbikos képviselő kérdésére a miniszter elárulta, hogy a felületek darabára átlagosan nettó 64 892 forint plusz áfa volt, és összesen 8830 "felületet" vásároltak meg.
A Miniszterelnökség nyílt közbeszerzési eljáráson választotta ki a kampánnyal megbízott cégeket. A kreatív anyagok tervezésével és gyártásával a Lounge Design Kft.-t bízták meg, a médiatervezésre- és vásárlásra az Inter Media Group Kft.-vel kötöttek szerződést.
Az Origo is foglalkozott a Magyarország jobban teljesít kampánnyal, megvizsgáltuk, hogy a 38 állításból mennyi igaz. Itt olvashatja el az eredményt.