A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNPásztor Flóra
14:05VívásYun-Jia Zhang-Flora Pasztor
HUNFucsovics Márton
14:45TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNAndrásfi Tibor
15:05VívásGrabiel Lugo-Tibor Andrasfi
HUNSiklósi Gergely
15:30VívásNeisser Loyola-Gergely Siklosi
HUNMarozsán Fábián
15:45TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNPupp Réka
16:50CselgáncsGefen Primo-Reka Pupp
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Megszólalt a gigadugó ügyében a BKK

alagút KÖZLEKEDÉSI ESZKÖZ KÖZLEKEDÉSI LÉTESÍTMÉNY metró sebességkorlátozás
Budapest, 2011. december 13. Metrószerelvény indul a Deák téri állomásról. 2011. december 13-tól 80 km/óráról 60 km/órára korlátozták a legnagyobb megengedett sebességet a 3-as metró teljes vonalán. A beszivárgó talajvíz miatt korrodálódott vasbeton pályalemezek terhelését csökkentik a korlátozással. MTI Fotó: Máthé Zoltán
Vágólapra másolva!
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) és a BKV szerint a 3-as metró felújításakor az elsődleges alternatíva a buszos pótlás, minden egyéb közlekedési mód csak ennek csekély kiegészítéseként jöhet számításba.
Vágólapra másolva!

A 3-as metró utasforgalmának 60 százalékát, a kapacitás 45 százalékát tudják buszokkal pótolni, ennél nagyobb, a metró nyomvonalát követő felszíni pótlóbuszos kapacitás nem biztosítható - írta a BKK és a BKV az MTI-nek egy közös közleményben. A Origo hétfőn írta meg, hogy a belvárosban működésképtelen lesz a metrópótlás a tervezők szerint, a kiskörúti szakaszon ugyanis a pótlóbuszoknak

a villamosokkal együtt kell majd araszolniuk a síneken.

A két közlekedési társaság szerint mindenképpen szükség van más eljutási lehetőségek biztosítása is, ez alternatív útvonalakon közlekedő tehermentesítő járatok szervezésével, illetve meglévő járatok sűrítésével, vonaluk meghosszabbításával érhető el.

Novembertől nem jár a 3-as metró, a felszínen tervezők szerint gigadugó várható Forrás: MTI/Máthé Zoltán

Ennek szervezése a BKK és a BKV tájékoztatása szerint már folyamatban van, vizsgálják egyebek mellett a 12-es villamos vonalának meghosszabbítását a Lehel térig, valamint az 1-es, a 2-es, a 4-es, a 6-os és a 14-es villamosok sűrűbb indítását, de egyeztetnek arról is, hogy a városon belüli nagyvasúti hálózatot hogyan használják fel.

A cégek szerint

a kerékpáros pótlás csak szezonális jellegű lehet.

Napi félmilliós utasforgalom mellett ez pusztán elhanyagolható részt vehet át szerintük. Hozzátették: a városnak elég sok kerékpárt kellene vásárolnia.

Teljesen nem lehet elkerülni a kisebb kényelmetlenségeket, de a BKK mindent megtesz azért, hogy a metrópótlás a lehető legkevesebb kellemetlenséget okozza majd a fővárosban közlekedőknek - olvasható a közleményben.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!