Júniusban a férfi, szeptemberben pedig női kollekcióját mutatja be Nanushka Párizsban.
A Fashion Weeken első alkalommal megjelenő női kollekció a "Faded by The Sun" elnevezést kapta. A kollekcióhoz a nyári sziluettek és napszítta natúr anyagok szolgáltak inspirációul.
Hatalmas lehetőség és elismerés ez a mára világhírűvé vált magyar divatmárka számára. Sándor Szandra ruhái
olyan neves és elismert divattervezők kollekciói mellett kapnak szerepet, mint például Stella McCartney vagy Saint Laurent.
A bemutatott kollekció tervezése fél évvel a prezentáció előtt megkezdődött, a bemutatóra pedig három hónapja folyamatosan készülnek, nem is akárkikkel.
A prezentáció kapcsán a Nanushka a Bureau Betak produkciós irodával dolgozik együtt, ami a világ vezető cége ebben a műfajban, többek között a Dior bemutatóit is ők szervezik.
A párizsi bemutató mellett egy egyedülálló kezdeményezést is indított a kollekció kapcsán a Nanushka.
A mindössze 370 fős Nógrád megyei Terény községben egyedi kerámiagombok készítését tanulhatták meg az ott élő nők, és ezek a gombok kerültek aztán a kollekció néhány darabjára.
A kézzel készült kiegészítők a tervek szerint a későbbi kollekciókban is fontos szerepet kapnak majd.
A több mint tíz éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába.
A Nanushka márka azóta 60-ról 200-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát,
és a 2016-os 335 millió és a 2017-es 766 millió forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2,6 milliárd forint árbevételt és 300 millió forint pozitív EBITDA eredményt ért el.
A Társaság növekedési dinamikáját mutatja, hogy 2019 első félévében a Társaság árbevétele 2,845 milliárd forint volt 270 millió forint EBITDA mellett, ezek alapján várhatóan a Nanushka 2019-ben megduplázza a 2018-as év árbevételét, és meghaladja majd az 5 milliárd Ft-ot.