Magyarországon évente a negyvenezret is elérheti a vadgázolások száma. A sok esetben vétlen sofőrök szarvasokat, nyulakat, fácánokat, de még házi kedvenceket is elütnek, ezzel komoly károkat okozva a gépjárművekben, nem beszélve a kioltott életekről. Ráadásul mindez nem csak az év egy adott szakaszában, de minden évszakban valós veszélyt jelent, hiszen a vadállatok hol élelemszerzési, hol szaporodási ösztönüktől vezérelve folyamatosan hagyják el a megszokott környezetüket. Az Országos Vadgazdálkodási Adattár statisztikái szerint az őzek vannak a legnagyobb veszélynek kitéve, de sok mezei nyúl és fácán is áldozatául eshet a magyar autósoknak.
Az úttestre kiugró állatok ellen sokáig nem volt valós megoldás, egy új és innovatív vadriasztó viszont a speciális technológiának köszönhetően helyezi minden eddiginél nagyobb biztonságba az autózókat. A VIONN termékében egy beépített érzékelő figyeli az autó mozgását, amely az eszköz induláskor automatikusan bekapcsolódik. Menet közben a szintén beépített hangszórónak köszönhetően jelzi az autós érkezését az állatvilágnak. A készülék a gyártó által kifejlesztett hangfrekvenciát bocsát ki, ami már az autó érkezése előtt zavaróan hat a vadakra, ezért távol maradnak a hang forrásától. A két év gyártói garanciával rendelkező innováció lényege, hogy a szélenergiával működő termékekkel ellentétben alacsonyabb sebességen is bekapcsol. Tehát nem csak az állatok biztonságát garantálja az utakon, de egy sokkal biztonságosabb vezetést is. Ráadásul a megoldás minden körülmény között állja a sarat: mivel évszakálló, az autósok az eszköz használatával biztonságban utazhatnak az év 365 napján.
A márka olyannyira bízik az innovatív megoldásában, hogy pénzügyi garanciát is vállalnak, és az esetlegesen bekövetkezett kárt Amerikában ötezer dollárig, Magyarországon pedig öt munkanapon belül megtérítik az ügyfeleiknek egymillió forintig.
„Balogh Leventével nagy lépést tehetünk a minél biztonságosabb autózás világa felé”
A magát többnyire egyszerű üzletemberként aposztrofáló Balogh Levente egyszerre sikeres vállalkozó, éles szemű befektető, cápa, egyúttal a nemzetközi márkaépítés mestere, aki a legtöbbet mégsem az iskolákban, hanem a családjától, különösen az édesapjától, majd a sportból, valamint az életben tapasztalt krízishelyzetekből és sikerekből tanulta. A Facebookon több mint harmincezer követővel rendelkező szakember azt vallja, hogy a minőség nem extra tulajdonság, hanem alapkövetelmény, amely ars poetica akár a VIONN sajátja is lehetne.
„Az ország egyik legismertebb és legsikeresebb üzletemberével, Balogh Leventével való együttműködésünk kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy széles körben megismertessük az autósokat a márkánk innovatív megoldásával” – mondja a cég sajtószóvivője és pr-menedzsere, Natasha Chughtai. A szakember hozzátette: „Azok a szavak, amelyekkel a VIONN márkát leírjuk, nemcsak jelzők, hanem a cégünk értékteremtésének meghatározó építőkövei: hitelesség, garancia és maximális védelem. Balogh Levente személyében sikerült megtalálnunk azt a személyt, aki hitelesen fogja képviselni ezen értékeinket, ajánlásával pedig hiszem, hogy nagy lépést tehetünk a minél biztonságosabb autózás világa felé, hiszen a biztonságos utazás minden gépjármű-vezető felelőssége.”
Megkezdte világhódító útját a VIONN
Supercar Blondie-t Magyarországon – ahogy a világ többi táján – is alig kell valakinek bemutatni. A márka arca, Alex Hirschi-t emberek milliói követik a különböző közösségi média oldalakon, ahol előszeretettel avatja be a nézőket az olyan luxusautók világába, mint az Aston Martin, a Bentley vagy a Bugatti.
A legfrissebb hír Supercar Blondie oldaláról, hogy ő is beszámolt a VIONN vadriasztó fejlesztéséről, illetve Balogh Levente márkanagyköveti megbízásáról.
Az Egyesült Arab Emirátusokban élő Supercar Blondie egyes becslések szerint évente több mint egy millió dollárt tesz zsebre csupán a szponzorált posztjainak köszönhetően. Egyetlen TikTok-videójával hatezer dollárt keres. Vélhetően ő a világ legjobban fizetett autós influenszere. Kell ennél jobb reklám a VIONN-nak?