A munkavégzés előtt a közútkezelők előre jelezték a 100-as, illetve a 80 km/órás sebességkorlátozást. A tragédia akkor történt, amikor éppen végeztek, már elhagyták volna a munkaterületet, amikor az ütközési energiaelnyelő berendezéssel felszerelt teherautóba akkora erővel rohant bele egy külföldi kamionos, hogy a közutas teherautót az árokba lökte,
annak fülkéjébe szorult be a közútkezelő makói szakembere, amit a 41 éves férfi már nem élt túl.
A Magyar Közút munkatársát saját halottjának tekinti és minden segítséget megad az balesetben meghalt férfi hozzátartozóinak - áll a közleményben.
A közút azt is írja, hogy
2000-től napjainkig már 21 közútkezelő szakember halt meg munkavégzés közben, döntően figyelmetlen sofőrök miatt.
Az ilyen tragikus esetek elkerülése érdekében a Magyar Közút nem győzi hangsúlyozni, hogy a gyorsforgalmi- és a közutakon is a kihelyezett ideiglenes előjelzéseket, korlátozásokat minden esetben maximálisan tartsák be a közlekedők, azok nem véletlenül vannak ott és úgy kihelyezve. Amennyiben a táblázásoknak, előjelzéseknek megfelelően közlekednek a munkaterületek térségében az autósok, nemcsak a maguk, hanem az ott dolgozók biztonságáért is sokat tehetnek - írták.