A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
6
Ezüstérem
7
Bronzérem
6

Ezt keresik a vásárlók: egyre nagyobb az igény a fenntarthatóbb termékek iránt

Vágólapra másolva!
Az utóbbi években a magyar fogyasztó is európai fogyasztóvá vált, ami azt jelenti, hogy az Európára érvényes trendek határozzák meg a magyar piacot is. Európa megkapta azt a címkét, hogy egy öregedő társadalom, ahol nem sok remény van arra, hogy bővüljön a piac, ám a Procter & Gamble úgy látja, hogy ha az európai piacon jól felépített márkákkal és a fogyasztók mély megértésével lép előre, akkor ezek alapvető forrásai lehetnek az innovációnak és értékteremtésnek a fogyasztók számára.
Vágólapra másolva!

A mai rohanó világban a fogyasztók folyamatosan olyan termékeket keresnek, amelyek nemcsak az igényeiket elégítik ki, hanem a mindennapi rutinjukat is leegyszerűsítik. A Procter & Gamble termékeit úgy tervezték, hogy az egészség, a higiénia és az otthoni ápolás terén nyújtott hasznosságukkal javítsák, egyszerűsítsék, kényelmesebbé és hatékonyabbá a mindennapi életet. 

Procter & Gamble

„Jelenleg azt látjuk, hogy az európai piac sokkal gyorsabban nő, mint valaha, és vállalatunk az utóbbi 12 negyedévben is folyamatosan növekedni tudott, negyedévente öt százalékot. – állítja Loic Tassel, a Procter&Gamble európai elnöke. – Minden Európában előállított termékünk Európában kerül értékesítésre, ami fontos motorja a fejlesztéseknek, az új technológiáknak és annak is, hogy a globális anyavállalatunk itt fektessen be, vagy itt indítson új projekteket. Évente globális bevételünk két százalékát, körülbelül kétmilliárd dollárt fektetünk kutatás-fejlesztésbe, hogy még hatékonyabb termékekkel tudjuk fogyasztóinkat kiszolgálni.”

 

A vállalat termékei világszerte 7 milliárd háztartásban megtalálhatók, és a csomagolás, valamint a formulák terén olyan innovációkkal rendelkeznek, amelyek a teljesítményt és a fenntarthatóságot egyaránt hangsúlyozzák. A P&G világszerte elkötelezett a fenntarthatóság mellett is, ami a környezetvédelmi kezdeményezésekben és a terméktervezésben is megmutatkozik, vagyis olyan termékeket kínálnak, amelyek használatával a fogyasztókat is a környezeti lábnyomuk csökkentésére ösztönzik, azaz a fogyasztók szintjén energiát és erőforrásokat takarítanak meg. 

Procter & Gamble

„Világszerte hatással vagyunk a fogyasztók mindennapjaira, ott vagyunk a fürdőszobájukban, a konyhájukban, tehát minden nap találkozunk velük. Éppen ezért fontos számunkra és számukra is, hogy olyan terméket adjunk nekik, amivel ők maguk kényelmesebben, gyorsabban, könnyebben tudják azt az adott feladatot ellátni, és persze emellett mindezt fenntartható módon tudják tenni.” – teszi hozzá Tassel.

A P&G termékei nemcsak az életminőséget kívánják javítani a kiváló teljesítmény és kényelem révén, hanem arra is törekszenek, hogy fenntartható értéket teremtsenek mind a fogyasztók, mind a bolygó számára.

A Jar Max Power továbbfejlesztett formulával rendelkezik, amely fokozza a tisztítóerőt, ezért kevesebbet kell belőle használni. A flakon kialakítása felcsapható kupakot és önzáró szelepet tartalmaz a hatékony használat érdekében, csökkentve a hulladék mennyiségét és javítva a kényelmet, úgy tervezték, hogy könnyen, egy kézzel is lehessen használni. Ezen kívül a Jar mosogatószerekben található erőteljes hatóanyagoknak köszönhetően az edények kevesebb vízzel és kevesebb súrolással is ragyogóan tiszták lesznek.

Számos más terméke mellett a P&G műanyagmentes csomagolást vezetett be a Gillette és a Venus termékek számára Európa-szerte. Ez a kezdeményezés része egy szélesebb körű stratégiának, amely a környezeti hatások csökkentésére irányul, a csomagolást teljes mértékben újrahasznosíthatóvá és könnyebben kezelhetővé teszi, ezáltal növelve a fogyasztói kényelmet és a fenntarthatóságot.

Az Ariel PODS mosókapszulák gyorsan feloldódnak a vízben, és a legújabb Cool Clean technológiának köszönhetően olyan mosószert szabadítanak fel, amely még alacsonyabb hőmérsékleten és rövidebb mosási cikluson is hatékonyan távolítja el a foltokat. Használatukkal nemcsak a mosási folyamat egyszerűsödik, hanem energia és víz takarítható meg, igazodva a modern fogyasztó kényelem és fenntarthatóság iránti igényéhez. A hazánkban is nemrég bevezetett Ariel mosókapszulák csomagolása 70 százalékban újrahasznosított kartonból készül, és FSC tanúsítvánnyal rendelkezik. A teljes termékpaletta csomagolásának műanyagról papírra való cseréje csak Európában évente 6500 tonna műanyagot takarít meg.

A Lenor öblítők úgy lettek kifejlesztve, hogy a ruhák szekrényben tárolva akár 2 hétig puhák és friss illatúak maradjanak. A tartós illatoknak köszönhetően a fogyasztók hosszabb ideig élvezhetik a frissen mosott ruhák érzését, csökkentve a gyakori mosás szükségességét. 

A Pampers pelenkák a csecsemős háztartások alapdarabjai, kiváló nedvszívó technológiájukról ismertek, amely elzárja a nedvességet a baba bőrétől. Ezáltal a csecsemők egész nap és éjszaka szárazon és kényelmesen maradnak, ami jobb alvást eredményezhet a babáknak és következésképpen a szülőknek is. A folyamatos termékinnovációnak köszönhetően a pelenkák mérete is jelentősen lecsökkent, a kisebb méret kevesebb csomagolóanyagot igényel, ez kevesebb hulladékkal jár, emellett egy szállítmány több terméket képes kezelni. Ez az optimalizálás pedig kevesebb járművet eredményez az utakon, a vízen és a levegőben, ami jelentősen csökkenti az áruszállítással járó szén-dioxid-kibocsátást.

Procter & Gamble

A Gillette borotvák precíziós tervezésükkel szoros, kényelmes borotválkozást biztosítanak, csökkentve a bőrirritáció kockázatát. Ez a hatékonyság kulcsfontosságú azon fogyasztók számára, akik a reggeli rutinjukat racionalizálni szeretnék, miközben professzionális ápolási eredményeket érnek el. Emellett a Gillette és Venus borotvák csomagolását nemrégiben teljes mértékben papírra cserélték.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!