Itt a Wizz Air közleménye az informatikai leállásról

Vágólapra másolva!
A Wizz Air megerősíti, hogy a légitársaság kollégáinak erőfeszítéseit követően a nemzetközi informatikai partnerénél jelentkező szolgáltatói probléma megoldódott, online rendszerei újból megfelelően működnek - áll a légitársaság közleményében.
Vágólapra másolva!

A légitársaság irányelvei szerint a járattörlésben érintett utasok automatikus visszatérítést kapnak: a rendszer a járatuk indulását követő 24 órán belül a viteldíj 120 százalékát küldi meg nekik WIZZ-pontban. Emellett a Wizz Air utasai a hivatalos weboldalon, valamint a mobilalkalmazáson keresztül átfoglalhatják járatukat vagy kérhetik a viteldíj 100 százalékának készpénzes visszatérítését is. A legfrissebb utazási információkról további tájékoztatás az alábbi oldalon elérhető - írják.

A Wizz Air munkatársai továbbra is azon dolgoznak, hogy minden utas eljuthasson választott úti céljára. Köszönjük az utasok türelmet és megértését ez idő alatt - zárják a közleményt. 

Az Origo ITT számolt be a mai nap folyamán tapasztalható, globális informatikai leállásáról, ITT pedig annak lehetséges okairól is írtunk. 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!