A Destiny's Childdal feltűnt énekesnő 2005-ös, Destiny Fulfilled... And Lovin' It nevű turnéját a világszerte ismert gyorsétterem-hálózat szponzorálja, mi több, a trió arra is vállalkozott, hogy feltűnik majd a multinacionális vállalat tévéreklámjaiban is. A művésznő ennek megfelelően mindent megtesz azért, hogy a cég főnökei elégedettek legyenek vele, hogy lássák, megdolgozik a pénzéért.
"Különböző ételek vannak a menükben. Szeretem a salátáikat. Én a McDonald's-ban ettem minden nap, mikor a Destiny Fullfiled című lemezt vettük fel" - magyarázta Beyoncé, aki állítása szerint már a szerződés előtt is rendszeres hamburgerfogyasztó volt.
A multinacionális cégek szeretik világszerte ismert és elismert, sikeres, fiatal vagy fiatalos popsztárhoz kötni imázsukat. Míg a nagyobb sportszer- és sportruhagyártó vállalatok inkább híres sportolók szponzorálásával szereznek magukat reklámot, addig az üdítőiparban tevékenykedő cégek vagy a gyorsétterem-hálózatot üzemeltető multik inkább a legfőbb célközönségüknek, a fiataloknak kedves énekeseket, énekesnőket csábítanak magukhoz.
A McDonald's korábban Justin Timberlake-kel szövetkezett, Britneyt a Pepsi támogatta. A szőke énekesnő magabiztosan mozgott a reklámszerződések tengerében: korábban a Skechers reklámembere is volt, a cég vele tervezte fellendíteni eladásait, így az énekesnő rendszeresen mutatkozott a cég termékeiben: az új görkorcsolya-modelleket is az ő nevével dobták piacra. Reklámozta tévében a Days Inn szállodaláncot, a Bell South telefontársaságot, az amerikai Nascar autóverseny-sorozatot, s a Maull's Barbecue szósz is ízletesebb lett mosolyától. A Teen People magazin reklámjában is feltűnt, de Timberlake-hez hasonlóan ugyancsak vállalta, hogy népszerűsíti a McDonald's-ot - és önmagát.
Ennél bővebben, ki, mit, mennyi pénzért eszik/iszik/hord... klikk ide: