A Marley-család megjelenteti Bob Marley One Love című dalának új verzióját, és az akcióval a koronavírus-járvány miatt nehéz helyzetbe került gyerekeket szeretnének segíteni az UNICEF-en keresztül. A Tuff Gong International kaidó és az Amplified Music július 17-án jelenteti meg a világsláger új változatát.
A dalból és a hozzá kapcsolódó eseményekből származó minden bevétel
a UNICEF Reimagine ('gondold újra') nevű globális kampányát támogatja majd. Ennek a kampánynak a célja pedig, hogy megsegítse a koronavírus-járvány miatt nehéz helyzetbe került családok gyerekeit.
Csütörtöktől a Pandora ékszermárka, az UNICEF globális partnere 1 millió amerikai dollárig megdupláz minden egyes dollárt, amelyet a nagyközönség a One Love projektnek adományoz. „A One Love című dalt apám
az összefogásról, a békéről és az egyetemes szeretetről írta több mint negyven éve,
amikor forrongott körülöttünk a világ. Az üzenete ma is érvényes, még ha most meg is akadályozza a járvány, hogy találkozzunk egymással, a globális válságot le tudjuk győzni, ha összefogunk és egy szívvel érzünk” – mondta Cedella Marley.
Bob Marley és a Wailers 1977-es One Love című dala emberek milliói számára vált a szeretet és összefogás himnuszává világszerte. A dal újragondolt változata 2020 valódi globális dala lehet. Közreműködnek benne a Marley-család tagjai, neves zenészek a világ minden tájáról, válságövezetekből származó művészek és veszélyeztetett közösségekben élő gyerekek.