Milyen az LifeNetwork tévé nézettsége?
A Nielsen közönségmérése alapján a 18-49 éves korcsoportban a csatorna napi átlagnézettsége rendszeresen megelőzi a jóval több háztartásban elérhető és régebben piacon lévő Spektrum, Spektrum Home csatornákat. Egyes műsorai pedig a sávjában nem csak a National Geographic, a Discovery, de még az országos, közszolgálati M1-et is megelőzik.
A LifeNetwork legnagyobb dobása 2014-ben saját gyártású műsorai közül a Jön a Baba Hadas Krisztával
Mit érdemes tudni a műsorról?
Az első számú magyar életmódcsatorna felhívására jelentkezett nőkkel és családtagjaikkal a terhesség utolsó heteiben ismerkedhetünk meg. Kameráinkkal egészen a újszülöttek pár hetes koráig elkísérjük őket és persze a szülőszobát sem hagyjuk ki! Egyedi sorsok, történetek, váratlan helyzeteket, fájdalmas szülések és a mindent feledtető pillanatok – ezt mutatja meg Hadas Kriszta a műsorban. Nem idealizált, elképzelt, kitalált, hanem valódi családokkal mutatjuk meg, milyen a babavárás, a szülés és a gyermekágyas időszak.
Miről szól a műsor?
Nyomon követhetjük egy fiatal házaspár történetét, akik húszévesen nem így tervezték, de rögtön ikreik jöttek! Túllendültek az első sokkon, de még nem tudják, most mi lesz. Megismerünk egy házaspárt, akik már egy évtizede vártak gyerekre, végül sok megpróbáltatás után a babájuk petesejt-donációval fogant meg. Kiderül a műsorból, hogy a zenész apa egy hétig nem állt szóba gyönyörű barátnőjével, amikor megtudta, hogy a tervezett gyermek nem kisfiú lesz – aztán meglátjuk, mi történik velük a szülőszobán, amikor az apa először karjába veszi újszülött kislányát. Követhetünk egy váratlan szervtranszplantációt és drukkolhatunk, hogy a házaspár 3 hetes csecsemője felépüljön egy életveszélyes betegségből. És ez még nem az összes történet! A műsorban a valóságot láthatjuk dokumentálva, előre megírt forgatókönyv nélkül.