Az újítást a tokiói metrón szokásos módszerhez hasonlította a londoni metró szóvivője. Japánban az utasokat kesztyűs kezű peronszemélyzet nyomja be a kocsikba, hogy többen felférjenek és hogy siettessék a beszállást.
Londonban azért más a helyzet. A jókora ütők - nevükkel ellentétben - nem csattannak még a leglomhább utasok hátán sem, fizikailag ugyanis tilos velük érinteni, paskolni az utasokat. A peronszemélyzet csupán sürgetheti az új eszköz lóbálásával a ki- és beszállást, hogy a szerelvényeknek egy-egy állomáson ne kelljen húsz másodpercnél hosszabban vesztegelniük.
Az ütőket a héten vetették be először a központi metróvonalon, és ha sikerül fürgébbé tenniük az utasokat, akkor hat héten belül az északi vonal állomásain is felszerelik velük a személyzetet - mondta a Reutersnek a londoni metró szóvivője.